Ajuts DRAC a la mobilitat a la regió Vives per PAS

Objectius

La Xarxa Vives d'Universitats (XVU) convoca ajuts per promoure la mobilitat del personal d'administració i serveis per realitzar estades en serveis, oficines o laboratoris iguals o similars al propi en les universitats de la Xarxa Vives i per assistència i/o organització de jornades o reunions relacionades amb el lloc de treball de la XVU o de les seves universitats membres i que impliqui un desplaçament superior a 50 km de distància. L’estada no pot ser superior a 5 dies laborables.

Convocatòria Drac PAS 2022-23

Primera resolució 2022-23

Segona resolució 2022-23

Característiques de l'ajut

Els ajuts poden ser destinats a cobrir:

• Despeses d'allotjament, matrícula o inscripció (màxim 420€), en cap cas s’hi inclouran les despeses de manutenció.
  • Despeses de desplaçament, es fixaran d'acord amb el Quadre de desplaçaments adjunt a la convocatòria

En el cas que l'interessat demani l'ajut de tipus A i B, l'import total de l'ajut no podrà superar els 550€.

En cap cas s'hi inclouran les despeses de manutenció.

Tots els justificants econòmics han de ser a nom del beneficiari de l'ajut.

La sol·licitud s'ha de presentar abans de la data de realització de l'activitat, amb independència que la resolució es realitzi amb posterioritat a l'activitat.

La convocatòria es manté oberta al llarg de tot el curs acadèmic. Les sol·licituds es podran presentar fins al 15 de gener 2023, 15 de maig 2023 i 15 de setembre 2023 i es resoldran durant els 15 dies posteriors a aquestes dates.

Més informació al web de la Xarxa Vives sobre el programa DRAC PAS.

Recordeu que per tal que el Centre Internacional pugui fer‐vos el pagament de l’ajut és IMPRESCINDIBLE que guardeu i presenteu TOTS els justificants econòmics, és a dir: les factures de viatge, d’allotjament, tiquets de transport, peatges etc.