Comunicació

El Pla de comunicació global de la Universitat Rovira i Virgili té per objectiu facilitar l'organització de les eines i els canals de comunicació necessaris per fer arribar els missatges als públics específics a través dels diferents canals. Si bé la generació dels continguts és descentralitzada, la unitat de Comunicació del Gabinet de Comunicació i Màrqueting s'encarrega de generar els procediments que donen coherència a la comunicació global de la Universitat. Per això ofereix als centres, departaments, serveis i membres de la Comunitat URV l'assessorament en l'ús de la imatge institucional, el seguiment de la gestió del web, el suport en l'elaboració de notícies, l'organització d'activitats de divulgació científica, i la gestió de l'agenda institucional i les pantalles dels campus.