Tràmits Erasmus+ Staff Mobility for Training (STT)

Tràmits Erasmus+ STT KA131 curs 2022-23

Abans de marxar

1.- Acceptació de la mobilitat: un cop publicada la resolució provisional, pots acceptar la plaça de mobilitat que se t'ha assignat (en el termini de 3 dies hàbils després de la publicació la resolució provisional). Aquest tràmit es realitza mitjançant el Full d’Acceptació. Si no vols acceptar la plaça, només caldrà que ho comuniquis via correu electrònic a mobility(ELIMINAR)@urv.cat.

Caldrà adjuntar a l’Espai de Mobilitat personal del Campus Virtual (Moodle), almenys 15 dies abans de marxar, la següent documentació:

2.- Conveni de subvenció: degudament emplenat, signat i datat pel beneficiari i el Comissionat de Xarxes Internacionals. Aquest document es pot presentar amb signatures digitals certificades o bé en paper i signatures en bolígraf (en aquest cas caldrà presentar dues còpies). En cap cas seran admesos escanejos o còpies. No s'acceptaran còpies escanejades amb signatura digital si no és la signatura certificada.

3.- Training Plan: degudament signat, datat i segellat per la institució de destí i signat i datat per tu i pel Comissionat de Xarxes Internacionals. Tu mateix ets l'encarregat d'omplir el document, i enviar-lo a la institució de destinació. S'accepten còpies escanejades.

4.- Permís de mobilitat: aquest tramit l’hauràs de fer, depenent si ets PAS o PDI, seguint aquestes instruccions:

• El Personal d'Administració i Serveis ha de seleccionar mitjançant el tramitador en línia l'apartat de "procediments administratius - PDI/PAS", i un cop dins, seleccionar "Introducció hores formació / hores sindicals / Indisposició / Visita treball".
  • El Personal Docent Investigador ha de presentar, d'acord amb la normativa de Professorat (punt 2.6 de permisos, autoritzacions i llicències) l'autorització del permís d'absència de PDI de fins a 10 dies per a personal funcionari o laboral. Caldrà enviar l'original al departament de RRHH i adjuntar una còpia al Campus Virtual. El model el podreu trobar al següent enllaç: /ca/universitat/treballar-urv/tramits/permisos-del-pdi/

5.- Assegurança de mobilitat: s'haurà d'adjuntar el resguard de l'assegurança individual que haurà d'incloure, almenys, una cobertura d'assegurança medica, una cobertura d'assegurança de responsabilitat civil i una cobertura d'assegurança d'accidents. La persona beneficiària és responsable de la tramitació i l'abonament d'aquesta assegurança. La URV disposa d'opcions d’assegurances. Informació disponible a la Intranet: Gestió -> Assegurances per a estudiants, PAS i PDI. https://intranet.urv.cat/group/intranet/assegurances-mobilitat-paspdi

Altres tràmits addicionals:

Visat i tràmits legals: has de conèixer quins són els tràmits que has de realitzar per poder fer una estada al país escollit segons la teva nacionalitat.

Declaració jurada del viatge ecològic: es considera com a viatge eòlogic aquell que utilitza mitjans de transport amb baixes emissions en el tram principal del trajecte, per exemple l'autobús o el ferrocarril. Si s’utilitza aquesta opció, s'afegiran fins a 4 dies més al màxim de dies de docència (5 dies màxim de docència més 4 de viatge ecològic).

Online Linguistic Support: Prova online per determinar el nivell de la llengua en què es desenvolupa la mobilitat. L'idioma se t'assignarà en funció del teu país de destí! Així per exemple, si fas un Erasmus a Holanda, se t'assignarà automàticament en holandès encara que l'idioma d'instrucció de la institució d'acollida sigui l'anglès.

Renúncia: si decideixes no realitzar l’estada de mobilitat, has de presentar el Full de Renúncia signat, al Centre Internacional al més aviat possible i sempre abans de l’inici previst de la mobilitat.

Després de la mobilitat

En un màxim de 15 dies des de la finalització de la teva estada heu d’adjuntar al Campus Virtual:

1.- Certificat d'estada on s'especifiquen les dates reals d'inici i finalització del període de mobilitat. Aquest document ha de tenir signatures, dates i segells originals de la institució de destinació.

2.- Informe final de la URV, on s'expliquen les activitats dutes a terme, el tipus de mobilitat, els detalls de la mateixa i els contactes realitzats.

3.- EU Survey: rebràs un correu electrònic amb una invitació per cumplimentar-lo online.

4.- Justificants originals de les despeses de viatge i allotjament: caldrà presentar les factures de pagament del transport i les targetes d'embarcament així com la factura de l'allotjament i tiquets de transport. No caldrà que es presentin tiquets de manutenció (restaurants, cafeteries, compres).

NOTA IMPORTANT: Totes les factures han d'estar prèviament pagades pel beneficiari i sempre han d'anar a nom de la persona que realitza l'estada. No s'acceptaran factures a nom de la Universitat Rovira i Virgili.

Models dels documents Erasmus+ STT KA131