Cercar

Erasmus+ Staff Mobility for Teaching (STA): missions docents per a personal docent de la URV

Convocatòria Erasmus+ STA Internacional (KA107 i KA171) – 2022-23

CONVOCATÒRIA DE MOBILITAT PER DOCÈNCIA ERASMUS+ STA KA107 I KA171 CURS 2022/23

Els programes Erasmus+ KA107 i KA171 de la Unió Europea pretén atendre a les necessitats d'ensenyament i aprenentatge de tots els participants en l'educació superior, a través d'una major interrelació entre les institucions d'educació superior dels països associats.

OBJECTIUS:

• Fomentar els vincles entre institucions d'educació superior amb les quals es mantenen acords bilaterals en el marc del programa Erasmus+.
  • Facilitar que corresponguin a les necessitats de la societat del coneixement.
  • Promoure l'enriquiment de la varietat i contingut dels programes dels ensenyaments que les institucions d'educació superior ofereixen.
  • Ampliar les possibilitats de desenvolupament personal i professional del professorat de la URV.
  • Internacionalitzar el contingut dels estudis que ofereix la URV a través de l'experiència internacional del professorat.
  • Oferir als docents que no participen al programa de mobilitat la possibilitat de beneficiar-se del coneixement i de l'experiència docent d'altres països a la pròpia URV.
  • Enfortir els vincles existents amb les institucions associades per tal de fomentar noves col·laboracions.

PLACES:

Amb la finalitat d'incentivar la participació del professorat de la URV en les activitats de mobilitat, el Comissionat de Xarxes Internacionals convoca un total de 13 ajuts de mobilitat per a docència a països associats per al curs acadèmic 2022/23 en el marc del Programa Erasmus+ STA KA107 i KA171.

En aquesta convocatòria s'ofereixen, d'una banda, 8 places del projecte KA107 2020-2023 (que finalitza el 31 de juliol de 2023) i de l'altra, 5 places corresponents al projecte KA171 2022-2025.

PROJECTE 2020-23 KA107

Número de places

Universitat de destinació

Àmbit docent (ensenyament URV)

Universidad Adolfo Ibáñez, Xile

Administració i Direcció d'Empreses i Dret

Ivane Javakhishvili Tblisi State University, Geòrgia

Historia i Arqueologia

Université Sultan Moulay Slimane, Marroc

Administració i Direcció d'Empreses i Enginyeria Química

The Hebrew University of Jerusalem, Israel

Història i Arqueologia

Lebanese International University (LIU), Líban

Administració o Direcció d'Empreses i Turisme

PROJECTE 2022-25 KA171

Número de places

Universitat de destinació  Àmbit docent (ensenyament URV)

Caucasus University, Geòrgia

Química, Física i Inorgànica

Royal Melbourne Institute of Technology, Austràlia

Geografia i Turisme

[IMPORTANT] Manca la signatura dels Convenis Bilaterals del Programa Erasmus+ KA171 (Geòrgia i Austràlia). Quan els tinguem signats s'informarà a tot el personal de la URV.

L'adjudicació d'una plaça i la seva consegüent mobilitat implicarà la seva extinció.

Les places pendents d'adjudicar en aquesta convocatòria que puguin ser aprofitables d'acord amb els terminis del projecte s’oferiran el curs vinent.

Si-us-plau, abans d’omplir la sol·licitud llegiu les bases de la Convocatòria de Mobilitat per a Docència Erasmus+ STA KA107 i KA171 per al curs 2022-23.

CALENDARI DE LA CONVOCATÒRIA ERASMUS+ STT KA107 i KA171 2022-2023

Publicació de la convocatòria

17 d’octubre del 2022

Termini de presentació de sol·licituds

Del 18 d’octubre del 2022 al 14 de juny del 2023 (inclòs) – Erasmus+ KA107

Del 18 d’octubre del 2022 al 14 de juliol del 2023 (inclòs) – Erasmus+ KA171

Notificació de recepció de la sol·licitud

El dia 15 de cada mes, el Centre Internacional notifica per correu electrònic als sol·licitants que s'ha rebut la sol·licitud correctament.

Publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos

Període d'al·legacions

+10 dies hàbils

Publicació de la llista definitiva d’admesos i exclosos

+ 1 dia hàbil

Publicació de la resolució provisional

+2 dies hàbils

Acceptació de les places assignades

+3 dies hàbils

Publicació de la resolució definitiva

INICI DE LA MOBILITAT

15 dies després de la resolució definitiva: temps per presentar la documentació inicial i fer efectiu el primer pagament.