Premis de la Xarxa Catalana d'Universitats Saludables 2023

La Xarxa d'Universitat Saludable de Catalunya, la US.cat, en el marc del conveni de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya - en concret la Secretaria General de Recerca i Universitats del Departament de Recerca i Universitats i la Secretaria de Salut Pública del Departament de Salut- i les universitats catalanes, ha desenvolupat les bases per atorgar aquests premis amb la finalitat de promoure l'entorn i la vida saludables.

Com a consideracions generals:

· S'atorguen un total de sis premis: tres premis per als tres millors treballs finals de grau i tres premis per als tres millors treballs finals de màster. Cada premi consisteix en un diploma del Departament de Recerca i Universitats i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, així com en la percepció de 1.000 euros, que aporten els departaments esmentats.

· Pot participar i optar al premi l'alumnat que hagi defensat el TFG o TFM a qualsevol de les universitats catalanes durant el curs 2022-2023, sempre que el treball hagi estat qualificat amb una nota igual o superior al 9.

· Només s'accepten els treballs finals de Màster oficials de les universitats, no els màsters propis.

· La sol·licitud s'ha de presentar al registre de la URV (més informació)

Si teniu algun dubte podeu adreçar-vos a compromissocial(ELIMINAR)@urv.cat

· Recordar-vos que fins al 27 d’octubre de 2023 es poden presentar els treballs TFG/TFM.

Més informació: Convocatòria dels Premis de la Xarxa Catalana d'Universitats Saludables als millors treballs finals de grau i màster en l'àmbit de la promoció de la salut en relació amb els ODS - 2023

ANNEX1. BASES DE LA II CONVOCATÒRIA DELS PREMIS ALS MILLORS TREBALLS FINALS DE GRAU I MÀSTER EN L'ÀMBIT DE LA PROMOCIÓ DE LA SALUT EN RELACIÓ AMB ELS ODS DE LA XARXA CATALANA D'UNIVERSITATS SALUDABLES

ANNEX 2. MODEL  DE SOL.LICITUD DE PRESENTACIÓ