Ajuts DRAC a la mobilitat a la regió Vives per PDI i PAS

Objectius

La Xarxa Vives d'Universitats (XVU) convoca ajuts per promoure la mobilitat del professorat universitari (temps complet) per realitzar estades per impartir docència la llengua de treball de les quals sigui el català, participar en projectes conjunts de difusió del català i participar en la preparació d'assignatures impartides en català a universitats de la XVU que impliquin un desplaçament superior a 50 km de distancia.

Convocatòria Drac PDI 2022-23

Primera resolució 2022-23

Característiques de l'ajut

Els ajuts poden ser destinats a cobrir:

• Despeses d'allotjament (màxim 420 €), en cap cas s'hi inclouran les despeses de manutenció.
  • Despeses de desplaçament, que es fixaran d'acord amb el Quadre de desplaçaments adjunt a la convocatoria.

En el cas que l'interessat demani l'ajut de tipus A i B, l'import total de l'ajut no podrà superar els 550€.

Tots els justificant econòmics han de ser a nom del beneficiari de l'ajut.

La sol·licitud s'ha de presentar abans de la data de realització de l'activitat, amb independència que la resolució es realitzi amb posterioritat a l'activitat.

La convocatòria es manté oberta al llarg de tot el curs acadèmic. Les sol·licituds es podran presentar fins al 15 de gener 2023, 15 de maig de 2023 i 15 de setembre de 2023, i es resoldran durant els 15 dies posteriors a aquestes dates.

Més informació al web de la Xarxa Vives sobre el programa DRAC PDI.

Recordeu que per tal que el Centre Internacional pugui fer‐vos el pagament de l’ajut és IMPRESCINDIBLE que guardeu i presenteu TOTS els justificants econòmics, és a dir: les factures de viatge, d’allotjament, tiquets de transport, etc.