saltar al contingut principal
Cercar
URV

Lloc de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds, prioritàriament, s'han de registrar telemàticament a través del registre electrònic de la URV. 

El registre electrònic de la URV és una aplicació integrada en el Registre Electrònic General de la URV que permet registrar sol·licituds, escrits i documents de forma telemàtica, és a dir, des de la seu electrònica de la URV a través d'Internet.

Per accedir a l'aplicació cal que us autentiqueu mitjançant un dels sistemes d'autenticació permès. El registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits i documents les vint-i-quatre hores del dia, tots els dies de l'any. En la seu electrònica de la URV dins del Registre General de la URV podeu trobar tota la informació relativa al registre electrònic URV: https://seuelectronica.urv.cat/registre.html.

Actualment, el sistema permet presentar instàncies genèriques, a les quals es pot adjuntar documentació complementària. Un cop emplenada la instància genèrica, el registre electrònic emetrà de forma automàtica un rebut acreditatiu de la seva presentació, en el qual figurarà el número de registre d'entrada i la data i hora del mateix. L'accés al registre electrònic de la URV està a la seu electrònica de la URV / Registre General / Accés al registre electrònic o bé directament a l'enllaç: https://seu-e.cat/ca/web/urv/tramits-i-gestions

En cas que s’hagi de signar manualment es poden presentar a qualsevol dels registres auxiliars o al Registre General de la Universitat Rovira i Virgili. La localització i els horaris de registres auxiliars i del Registre General de la Universitat Rovira i Virgili, i altres opcions de presentació de sol·licituds es poden consultar a https://seuelectronica.urv.cat/registre.html.

Si teniu qualsevol dubte relacionat amb el registre, podeu consultar-lo al 977558040 / 977558049 o a registre.general(ELIMINAR)@urv.cat.