Preguntes freqüents

Priorització de professorat agregat a titular d’universitat

Places que s'ofereixen

El Consell de Govern ha d'aprovar anualment el nombre de places d’agregat que ofereix per cobrir-les mitjançant priorització dins l'oferta pública d'ocupació, d'acord amb la legislació vigent i la disponibilitat pressupostària.

Fases del procediment

1. Convocatòria de priorització de places de titular d’universitat

Un cop s'hagi publicat la convocatòria interna, les places es prioritzen entre les persones sol·licitants d'acord amb els criteris específics establerts a la normativa.

2. Convocatòria de concurs d'accés a places de titular d'universitat

Un cop aprovada la priorització, es farà la convocatòria pública dels concursos d'accés a les places, amb un acord previ del Consell de Govern.

Inici de la convocatòria

El termini per presentar sol·licituds s'estableix mitjançant una resolució del rector o rectora.

Documentació

El professorat ha de presentar la sol·licitud juntament amb l'acreditació de TU.

Conseqüències de la priorització

La priorització implica crear una plaça addicional i convocar-la a concurs d'accés públic d'acord amb la normativa vigent. Si la persona guanya el concurs, cal amortitzar-li la plaça d'agregat o agregada. En cas contrari, si la persona no la guanya,  seguirà ocupant la seva plaça d'agregat.

Recurs

Les persones interessades poden interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu de Tarragona en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de rebre notificació, sens perjudici d'interposar potestativament un recurs de reposició davant de l'òrgan que l'ha acordat en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la rebre la notificació.