Concursos de fotografia

VI Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials

Amb l'objectiu de donar visibilitat a la recerca que es fa a la Universitat Rovira i Virgili i als seus protagonistes i amb l'ànim de fomentar la participació de les comunitats virtuals de la URV a les xarxes socials, la Universitat Rovira i Virgili convoca la sisena edició del Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials. A més, algunes de les imatges se seleccionaran per formar part d'una exposició.

Aquesta iniciativa forma part del programa d'activitats de comunicació i divulgació de la ciència de la Universitat, que coordina el Gabinet de Comunicació i Relacions Externes de la URV a través de la Unitat de Comunicació de la Ciència. L'activitat compta amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT)- Ministeri de Ciència i Innovació i de la Diputació de Tarragona.

Bases del concurs

El termini de presentació de fotografies al concurs finalitza el 19 de març de 2021.