Xarxes socials

Concursos de fotografia

VII Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials

Amb l'objectiu de donar visibilitat a la recerca que es fa a la Universitat Rovira i Virgili i als seus protagonistes i amb l'ànim de fomentar la participació de les comunitats virtuals de la URV a les xarxes socials, la Universitat Rovira i Virgili convoca la setena edició del Concurs de Fotografia Científica a les Xarxes Socials. Algunes de les imatges se seleccionaran per formar part d'una exposició.

Aquesta iniciativa forma part del programa d'activitats de comunicació i divulgació de la ciència de la Universitat, que coordina el Gabinet de Comunicació i Màrqueting de la URV a través de la Unitat de Comunicació i Divulgació de la Ciència. L'activitat compta amb el suport de la Diputació de Tarragona.

Bases del concurs

Hem ampliat el termini de presentació de fotografies, finalitza el 17 d’abril de 2024.