RUTA universitària de tardor - 4 novembre 2023 -

Esports URV, juntament amb el Club Excursionista Alliberadrenalina, organitza el dissabte 4 de novembre 2023 “La ruta universitària de tardor”.

El recorregut tindrà sortida des de La Móra a Tamarit, seguint pel camí de Ronda, el Bosc de la Marquesa, la Platja Llarga, el Mas d’en Grimau, la Pedrera del Mèdol, Ferran, el Castell de Tamarit i de nou pel camí de Roda tornarem a La Móra.

L'horari aproximat d'aquesta activitat és de 9h a 13:30h amb sortida i arribada en bus a Tarragona (Campus Catalunya) i Reus ( Avda. Marià Fortuny). Detall:

• 8h Sortida bus Reus ( Avda. Marià Fortuny -davant McDonald's)
  • 8:15h Sortida bus Tarragona (Campus Catalunya)
  • 8:45h Arribada a La Mòra i explicacions
  • 9h Inici de la Ruta
  • 13:30h Fi de la Ruta i tornada a Reus i Tarragona.
  • 14:00h-14:15h Arribada a Reus i Tarragona

Les explicacions durant la ruta, dels punts d’interès, seran en català.

Preus :

- PREU URV: 5€
- PREU extern URV: 8€

La Ruta Universitària de tardor està destinada preferentment als estudiants, pas i pdi de la URV. Però també podran participar persones externes a la Universitat Rovira i Virgili.

Aprofita aquesta oportunitat per fer esport alhora que descobreixes de noves rutes i racons del nostre territori.

Fem equip, fem salut, fem futur.