Premi Diari de Tarragona i BBVA

Objectiu

Diari de Tarragona i BBVA amb la col·laboració de Clúster TIC Catalunya Sud, Cambra de Tarragona i Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial URV, convoquen la segona edició del premi a la innovació empresarial en sostenibilitat i transformació digital per a PIMEs de la província de Tarragona, amb la finalitat de fomentar el creixement sostenible i digital del teixit econòmic del nostre territori.

Convocatòria 2024

Històric de guanyadors/es de totes les convocatòries

Guanyador: Terra Alta Consultoria TIC

Terra Alta Consultoria TIC va ser fundada a Batea l'any 2013. AnaWin360 és una app adreçada a cellers i viticultors que ajuda al control de despeses dels conreus, la planificació de les feines i la gestió de la viticultura. Completa automàticament el quadern de camp i proporciona informació històrica sobre les despeses i inversions als conreus, així com els tractaments fitosanitaris, els adobs i els recursos dedicats a cada campanya. Permet realitzar una planificació de la collita eficient i registrar els controls de maduració a través de l'App. Gestiona els conreus directament sobre el mapa i a través de l'aplicació mòbil.

Premiat: Biodrops SL

Biodrops SL té seu a Riudoms i està dedicada a la fabricació de monodosis d'higiene personal i cosmètiques (xampú, gel, oli corporal) en envasos orgànics biodegradables. El seu mercat principal és l'hoteler. Amb una capacitat de producció de 15 milions de monodosis l'any, els objectius pel 2023 són arribar a prop de 100 petits hotels, més de 20 grans hotels i cinc distribuïdors

Premiat: Bionte Nutrition SL

Bionte Animal Nutrition és una startup amb seu a Reus sorgida com a spin-off d'Andrés Pintaluba SA, empresa reusenca dedicada a la fabricació i comercialització d'additius i premescles medicamentoses per a la nutrició i la salut animal. Bionte Animal Nutrition busca fer-se un lloc entre els fabricants de captadors de micotoxines al sector de l'alimentació animal.

Guanyador: Celler Herència Altes

El Celler Herència Altes és una empresa familiar ubicada a Gandesa dedicada a la vinicultura. Aquesta empresa va ser la guanyadora del premi pel seu projecte per vetllar per la flora i la fauna del territori. Per aconseguir aquest objectiu han dut a terme moltes actuacions a favor de la biodiversitat. A la vegada, han tingut cura per mantenir l'orografia de les vinyes. Executen totes aquestes tasques per aconseguir minimitzar la petjada de carboni.

Premiat: Autoescola Jordi

L'Autoescola Jordi és una empresa ubicada a Tarragona que es dedica a l'ensenyament de la conducció des de fa gairebé 40 anys. En un sector molt competitiu, l'Autoescola Jordi destaca entre la competència pel seu ús de la tecnologia. No només fan cursos en línia, sinó que també fan ús de la tecnologia dintre dels vehicles per poder parametritzar a l'alumnat i així poder ensenyar de millor manera.

Premiat: Magnore

Magnore e-learning és una empresa tarragonina dedicada a l'e-learning. Més concretament, es dediquen a la transformació digital de continguts, inclòs el disseny i desenvolupament de plataformes de formació en línia. Trivia n'és un exemple. Aquesta aplicació mòbil està dedicada a mostrar diferents itineraris turístics per conèixer les diverses ciutats catalanes. Per incentivar a la gent a fer aquests recorreguts, Magnore e-learning proporciona petits premis.