Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica

Màster universitari en Comunicació Estratègica - 10a edició

Sortides professionals

El Màster universitari en Comunicació Estratègica et capacitarà per a l'exercici de perfils professionals relacionats amb la comunicació estratègica en el seu sentit més ampli:

• Director/Responsable/Cap de Comunicació en empreses, institucions i organitzacions.
  • Responsable de Gabinet de Premsa/Comunicació.
  • Responsable de Gabinet de Comunicació de Crisi.
  • Responsable Sènior de Comptes en agències de comunicació, de relacions públiques, d'imatge corporativa, etc.
  • Director d'Agència pròpia de comunicació, de relacions públiques, d'imatge corporativa, etc.
  • Assessoria de comunicació i imatge, de comunicació política, de comunicació estratègica, etc.
  • Relacions internacionals de relaciones públiques o comercials.
  • Assistent a la Direcció de Comunicació en empreses, institucions i organitzacions.
  • Executiu de Comptes sènior en agències de comunicació, de relacions públiques, d'imatge corporativa, etc.
  • Analista de la comunicació corporativa e institucional.
  • Investigador en centres universitaris en temes relacionats amb la comunicació estratègica.
  • Responsable de campanyes de comunicació i Màrqueting digital ( SEO, SEM).

Oficina de l'Estudiant
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat