Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica

Places de nou ingrés
Modalitat
Idioma d'impartició
Castellà (90%) i Anglès (10%)

Durant el primer quadrimestre (octubre – desembre) les classes són virtuals.

En el segon quadrimestre (gener - abril) es fa docència presencial en horari de tarda, de 15 a 20 hores.

Data d’inici i final de la docència

D’octubre de 2020 a juny de 2021

Coordinació acadèmica
Dra. Marta Montagut
Centre de la URV
Facultat de Lletres (URV)

(Preu del curs 2020-21)

Oficina de l'Estudiant
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

• Masterdec

El Màster universitari en Comunicació Estratègica et formarà com a professional de la comunicació estratègica per a empreses, organitzacions i institucions. El seu contingut ofereix una sòlida formació en l'àmbit de la gestió de la comunicació, així com una base per a la recerca acadèmica. A més, les assignatures optatives permeten una incursió en l'àmbit de la comunicació del turisme i del patrimoni o de la comunicació política.

El màster es basa en l'Experiència Masterdec que l'identifica i el distingeix sobre la base de tres conceptes: estratègia, internacionalització i personalització.

Encara hi ets a temps! Reserva la teva plaça  per aquest màster abans del 31 d'agost.

Vols fer una videotrucada? Demana cita i t'atendrem.