Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica

Places de nou ingrés
Modalitat
Idioma d'impartició
Castellà (90%) i Anglès (10%). Les classes són en castellà i part dels materials docents, en anglès.

Durant el primer quadrimestre (octubre – desembre) les classes són virtuals.

En el segon quadrimestre (gener - abril) es fa docència presencial en horari de tarda, de 15 a 20 hores.

Data d’inici i final de la docència

D’octubre de 2021 a juny de 2022

Coordinació acadèmica
Dra. Marta Montagut
Centre de la URV
Facultat de Lletres (URV)
1806€

(preu per a estudiants de la UE, Andorra, Islàndia, Noruega, Liechtenstein, Suïssa i Andorra o residents a Espanya corresponent al curs 2021-22).

Oficina de l'Estudiant
master(ELIMINAR)@urv.cat

• Masterdec

Novetat Covid 19: La presencialitat de la docència s'adaptarà en funció de l'evolució de la situació sanitària.

El Màster universitari en Comunicació Estratègica et formarà com a professional de la comunicació estratègica per a empreses, organitzacions i institucions. El seu contingut ofereix una sòlida formació en l'àmbit de la gestió de la comunicació, així com una base per a la recerca acadèmica. A més, les assignatures optatives permeten una incursió en l'àmbit de la comunicació del turisme i del patrimoni o de la comunicació política.

El màster es basa en l'Experiència Masterdec que l'identifica i el distingeix sobre la base de tres conceptes: estratègia, internacionalització i personalització.

• AQU Comunicació Estratègica 2021

Últimes places! Preinscripció oberta fins el 20 de setembre.