Màster universitari en Comunicació Estratègica - 13a edició
Professorat

Dra. Marta Montagut
- Coordinadora del Màster universitari en Comunicació Estratègica (Masterdec).
- Doctora per la Universitat Rovira i Virgili.
“El màster aporta una nova dimensió a l'estudiant que li permet analitzar i dissenyar campanyes de comunicació, assessorar empreses, utilitzar eines específiques d'estudi quantitatiu o qualitatiu.”
-
Dr. Paul Capriotti
- Professor de Relacions Públiques i Comunicació Corporativa de la URV.
- Autor dels llibres Imagen de Empresa (1992), Planificación Estratégica de la Imagen Corporativa (1999) i Branding Corporativo (2009).
““… las decisiones acerca de la Imagen Corporativa son una problemática estratégica y del más alto nivel de la organización, ya que implica decidir hacia dónde va la compañía y cuál es la dirección a seguir por la entidad para realizar sus negocios y lograr sus objetivos y metas fundamentales“. Capriotti, Paul (2013) Planificación Estratégica de la Imagen Corporativa. Málaga, IIRP - Instituto de Investigación en Relaciones Públicas”
-
Dra. Sunsi Huertas
- Doctora per la Universitat Rovira i Virgili.
- Autora de “La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas”.
- Autora de nombrosos articles en revistes de prestigi internacional en relacions públiques.
“La meva investigació acadèmica se centra en la comunicació digital dels destins turístics i les seves marques. Recentment vaig dirigir un projecte d'investigació sobre comunicació dels destins turístics a través dels mitjans socials i ara desenvolupem conceptes i metodologies de comunicació turística digital. Explico i treballo els resultats amb els alumnes a les classes.”
-
Dra. Natàlia Lozano
- Professora de Gestió de la Comunicació On-line i Community Management al Masterdec
- Doctora en Comunicació per Universitat Rovira i Virgili
- Màster en International Public Relations per la Cardiff University
“Una de les meves línies d'investigació se centra en les relacions públiques online. A l'era de les fake news, les organitzacions es veuen obligades a tenir cura de la seva imatge i reputació virtual i a ser proactives amb les seves comunitats digitals. A la meva assignatura els estudiants aprendran a gestionar les relacions digitals de les corporacions gràcies al coneixement de les necessitats i interessos dels públics i els plantejaments estratègics de l'organització.”