Cercar
Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica

Màster universitari en Comunicació Estratègica - 15a edició

Dr. Jordi Farré

Coordinador acadèmic del màster universitari en Comunicació Estratègica (Masterdec).

El màster aporta una nova dimensió a l'estudiant que li permet analitzar i dissenyar campanyes de comunicació, assessorar empreses, utilitzar eines específiques d'estudi quantitatiu o qualitatiu.”

Dr. Paul Capriotti

• Professor de Relacions Públiques i Comunicació Corporativa de la URV.
    • Autor dels llibres Imagen de Empresa (1992), Planificación Estratégica de la Imagen Corporativa (1999) i Branding Corporativo (2009).

“… las decisiones acerca de la Imagen Corporativa son una problemática estratégica y del más alto nivel de la organización, ya que implica decidir hacia dónde va la compañía y cuál es la dirección a seguir por la entidad para realizar sus negocios y lograr sus objetivos y metas fundamentales“. Capriotti, Paul (2013) Planificación Estratégica de la Imagen Corporativa. Málaga, IIRP - Instituto de Investigación en Relaciones Públicas”

Dra. Sunsi Huertas

• Doctora per la Universitat Rovira i Virgili.
    • Autora de “La comunicación de los territorios, los destinos y sus marcas”.
    • Autora de nombrosos articles en revistes de prestigi internacional en relacions públiques.

La meva investigació acadèmica se centra en la comunicació digital dels destins turístics i les seves marques. Recentment vaig dirigir un projecte d'investigació sobre comunicació dels destins turístics a través dels mitjans socials i ara desenvolupem conceptes i metodologies de comunicació turística digital. Explico i treballo els resultats amb els alumnes a les classes.”

Dra. Natàlia Lozano

• Professora de Gestió de la Comunicació On-line i Community Management al Masterdec
    • Doctora en Comunicació per Universitat Rovira i Virgili
    • Màster en International Public Relations per la Cardiff University

Una de les meves línies d'investigació se centra en les relacions públiques online. A l'era de les fake news, les organitzacions es veuen obligades a tenir cura de la seva imatge i reputació virtual i a ser proactives amb les seves comunitats digitals. A la meva assignatura els estudiants aprendran a gestionar les relacions digitals de les corporacions gràcies al coneixement de les necessitats i interessos dels públics i els plantejaments estratègics de l'organització.”

Dra. Marta Montagut

• Professora de l’assignatura Storytelling i Framing per a les Organitzacions
    • Coordinadora acadèmica del màster entre 2023 i 2023
    • Doctora en Comunicació per la URV
    • Vicepresidenta de l'associació Learn to Check

La forma com les organitzacions construeixen els marcs interpretatius (frames) sobre qui són, què fan i com afronten les situacions de crisis és central per entendre la complexitat de la comunicació estratègica. Els actors de l'esfera pública -polítics, mediàtics, institucionals, etc.- que intervenen en la construcció d'aquests són centrals, així com la capacitat de les entitats de fer de la comunicació un motor de canvi real.”