COM M'HE DE MATRICULAR?

2.1. He de matricular-me a la secretaria o per internet?
2.2. Com accedeixo a l'automatrícula?
2.3. No puc accedir a l'automatrícula, què he de fer?
2.4. No recordo la meva clau d'accés a la intranet, què he de fer?
2.5. Com faig l'automatrícula?
2.6. Quina documentació he d'aportar per matricular-me?
2.7. Com sé que m'he matriculat correctament?
2.8. Com imprimeixo el rebut/justificant de la matrícula? He perdut el rebut/justificant de la matrícula, com puc obtenir-ne un altre?

2.1. He de matricular-me a la secretaria o per internet?

Has de formalitzar la matrícula a través del sistema d'automatrícula per Internet en el període establert.

A la web de la URV trobaràs informació addicional que et donarà suport a l'hora de fer el procés.

També pots preguntar els dubtes que tinguis a través dels formularis de contacte.

2.2. Com accedeixo a l'automatrícula?

Ves a la pàgina web de la URV, a dalt a la dreta, clica al desplegable "Dreceres" i tria “Matrícula”. Un cop dins, hauràs de seleccionar el tipus d'estudis que et correspon, en aquest cas "Màster", i arribaràs a la pàgina que conté tota la informació sobre la matrícula.

Cal que tinguis en compte que només podràs començar l'automatrícula quan s’iniciï el període establert per fer-la.

2.3. No puc accedir a l'automatrícula, què he de fer?

1. Pot ser que no hi estiguis accedint correctament, per això cal que comprovis quan et pots matricular, segons el calendari:

2. Pot ser que les teves claus d'accés s'hagin de restablir.

• El codi d'usuari i la clau d'accés són els que utilitzes per entrar als serveis digitals de la Universitat (intranet, correu electrònic, campus virtual, revistes electròniques, etc.).
  • Si aquestes credencials et donen errada d'autentificació en l'automatrícula, restableix la clau d'accés a través d’aquest enllaç.
  • Si malgrat tot no hi pots accedir, envia un correu electrònic a cau@urv.cat fent constar quina és la incidència i la informació següent:
    • Identificador: NIF/NIE/passaport
    • Nom i cognoms
    • Adreça postal del domicili
    • Telèfons i correu electrònic de contacte

3. Si quan intentes accedir a l’aplicació d’automatrícula et retorna un missatge d’error per usuari i/o contrasenya incorrectes, si us plau, revisa que l’usuari i contrasenya que has introduït s’ajusten a les indicacions.

2.4. No recordo la meva clau d'accés a la intranet, què he de fer?

Fes el següent:

1. Vés a la pàgina d’accés a l'intranet i clica l'enllaç "Oblit de clau d'accés".

2. Una vegada s’obri la pantalla, clica el botó “Ajuda”, a dalt a la dreta, per ampliar la informació.

Emplena el codi d’usuari i els caràcters de la imatge i segueix les indicacions.

3. Si, fent el pas anterior, encara no pots restablir la teva contrasenya; clica “Obtenir més ajuda” i s’obrirà aquesta pantalla.

En aquesta pàgina se t’indica que cal enviar un correu electrònic a cau@urv.cat fent constar quina és la incidència i la informació següent:

• Identificador: NIF/NIE/passaport
  • Nom i cognoms
  • Adreça postal del domicili
  • Telèfons i correu electrònic de contacte

2.5. Com es fa l'automatrícula?

A la web de Matrícula trobaràs els enllaços "Accés a l'automatrícula" que et permetran formalitzar-la.

Si amb tot, tens algun dubte, contacta amb la secretaria del teu centre/campus.

2.6. Quina documentació he d'aportar per matricular-me?

La trobaràs en aquest enllaç.

2.7. Com sé que m'he automatriculat correctament?

Al finalitzar el procés de matrícula rebràs un correu electrònic en el qual t'informaran que t'has matriculat correctament. A més, et recomanem que guardis el rebut de matrícula i l’imprimeixis com a justificant de la mateixa. En aquest rebut de matrícula pots veure les assignatures i crèdits matriculats, així com l'import que has de fer efectiu d'acord amb la forma de pagament escollida. Si no has guardat el rebut en el moment de l'automatrícula, podràs obtenir-lo posteriorment a través de "Els meus rebuts".

També pots consultar, a la intranet de la URV, el teu expedient acadèmic i econòmic on veuràs les assignatures matriculades, els imports de la mateixa i la forma de pagament que has escollit.

2.8. Com imprimeixo el rebut/justificant de la matrícula? He perdut el rebut/justificant de la matrícula, com puc obtenir-ne un altre?

Has de fer-ho al finalitzar el procés d'automatrícula i ho pots fer directament des del lloc on l'has formalitzat. Si no t'has guardat una còpia, durant els 5 dies posteriors a la realització de la mateixa, pots tornar a entrar a l'automatrícula a partir de les 16 h i fins les 23:59 h i imprimir-ne una còpia.

Passat aquest període, per imprimir i gestionar els rebuts de matrícula, disposes de la plataforma "Els meus rebuts".