Accés a Màsters Oficials

***Avís***

Les sol·licituds s'han de presentar utilitzant els "Tràmits en línia de la Intranet" o el "Registre electrònic de la URV".

L'atenció es farà per correu electrònic, per telèfon, i presencialment, en aquest últim cas, però, haureu de demanar hora per concertar cita prèvia. Consulteu la disponibilitat a través de la web de la Secretaria de Gestió Acadèmica del vostre Campus.

• CONCEPTE: procés pel qual els estudiants sol·liciten l'admissió a un màster universitari.

Curs d’aplicació: 2022-23

Tràmits per sol·licitar-ho

La persona interessada.

On

Directament a la web de la URV.

Quan

La preinscripció per part de les persones interessades es durà a terme durant les fases següents:

• Primera fase: de l’15 de febrer al 15 d’abril.

• Segona fase: del 16 d’abril al 31 de maig (aquest període només s'obrirà en el cas que no s'hagi cobert la totalitat de les places a la primera fase).

• Tercera fase: de l’1 de juny al 14 juliol (aquest període només s'obrirà en el cas que no s'hagi cobert la totalitat de les places en les fases anteriors).

• Quarta fase: del 15 de juliol al 9 de setembre (aquest període només s'obrirà en el cas que no s’hagin cobert la totalitat de les places en les fases anteriors).

• Cinquena fase: del 10 al 27de setembre (aquest període només s’obrirà en el cas que no s’hagin cobert la totalitat de les places en les fases anteriors).

Cal tenir en compte, a més, que l’European Master on Wine Tourism (WINTOUR) i el Màster de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i d’Ensenyament d’Idiomes segueixen un calendari propi.

Com

A la web de la URV:

1) emplenant la sol·licitud a la adreça següent.

2) accedint al gestor documental i pujant la documentació requerida abans que finalitzi el període de preinscripció corresponent.

En el cas dels candidats admesos, que han presentat la documentació expedida a l'estranger, abans de poder formalitzar la matrícula hauran de presentar la documentació amb els requisits formals exigits (traducció, legalització i compulsa), a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre.

Cost

La preinscripció requereix el pagament d’una taxa, no reemborsable, que és imprescindible abonar en el moment de realitzar la preinscripció en línia. Aquest pagament es fa amb targeta de dèbit o de crèdit. La preinscripció només és vàlida quan s’ha pagat aquesta taxa.

Has de tenir present que si t’han admès en la 1ª o 2ª fase t’oferirem la possibilitat de reservar la plaça mitjançant el pagament de 400€.

Resolució de la sol·licitud

La Comissió Acadèmica/Coordinació del màster.

Quan

La resolució es farà al gestor documental en finalitzar cada fase de preinscripció.

Com

• Actualitzant dins del sistema informàtic el resultat de l'admissió/exclusió acadèmica.

• En el cas de Màsters interuniversitaris, la notificació de l'admissió es rebrà de la Universitat coordinadora.

Observacions

• Els estudiants amb titulació estrangera, (en el cas de títols no homologats), en concepte d'estudi de la documentació presentada per a l'accés al Màster, hauran d'abonar el preu d'Estudi de la Trajectòria Acadèmica, establerta pel Decret de preus públics, i s’incorporarà automàticament a la matrícula, segons la via d’accés d'ofici el rebut corresponent. L'impagament d'aquest import deixa sense efectes la matrícula.