Màsters > Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Modalitat
Presencial / Virtual
Idioma d'impartició
Modalitat virtual: castellà (100%). Modalitat presencial: català (60%) i castellà (40%).

Al curs 2020-21 només s’ofereix la modalitat virtual.

Data d’inici i final de la docència

De setembre de 2020 a juny de 2021

Coordinació acadèmica
Dra. Mª Antònia Martorell
Centre de la URV
Facultat d'Infermeria (URV)

(preu del curs 2020-21)

Oficina de l'Estudiant
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

Novetat Covid 19: La presencialitat de la docència s'adaptarà en funció de l'evolució de la situació sanitària.

El Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria ofereix als alumnes una formació avançada de caràcter científic i promou la formació en recerca dins l'àrea de coneixement de la infermeria, donant resposta al desenvolupament acadèmic i professional en l'àmbit propi de la disciplina infermera del segle XXI.

En termes teòrics i metodològics respon al repte d'aportar nous instruments per a la recerca sobre les cures en una societat canviant i complexa, al mateix temps que contribueix a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones en totes les seves dimensions biològiques, psicològiques i socials.

La formació de postgrau amb perfil investigador et dona eines al professional per fer recerca, gestionar els processos de cures complexes, fer funcions educatives i de suport als professionals de la infermeria i et permet actuar com a agent de canvi social.

• AQU Infermeria 2019

No queden places per al curs 2020-21. La preinscripció per al curs 2021-22 obrirà el mes de febrer del 2021.