Màsters > Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Modalitat
Presencial / Virtual
Idioma d'impartició
Modalitat virtual: castellà (100%). Modalitat presencial: català (60%) i castellà (40%).

Al curs 2020-21 només s’ofereix la modalitat virtual.

Data d’inici i final de la docència

De setembre de 2020 a juny de 2021

Coordinació acadèmica
Dra. Mª Antònia Martorell
Centre de la URV
Facultat d'Infermeria (URV)

(preu del curs 2020-21)

Oficina de l'Estudiant
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

Novetat Covid 19: De forma temporal, durant el curs 2020-21 només s’ofereix la modalitat virtual.

El Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria ofereix als alumnes una formació avançada de caràcter científic i promou la formació en recerca dins l'àrea de coneixement de la infermeria, donant resposta al desenvolupament acadèmic i professional en l'àmbit propi de la disciplina infermera del segle XXI.

En termes teòrics i metodològics respon al repte d'aportar nous instruments per a la recerca sobre les cures en una societat canviant i complexa, al mateix temps que contribueix a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones en totes les seves dimensions biològiques, psicològiques i socials.

La formació de postgrau amb perfil investigador et dona eines al professional per fer recerca, gestionar els processos de cures complexes, fer funcions educatives i de suport als professionals de la infermeria i et permet actuar com a agent de canvi social.

• AQU Infermeria 2019

No queden places per al curs 2020-21. La preinscripció per al curs 2021-22 obrirà el mes de febrer del 2021.

Vols fer una videotrucada? Demana cita i t'atendrem.