Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques - 5a edició
- Durada
- 60 ECTS
- Places de nou ingrés
- 25
- Modalitat
- Semipresencial
- Idioma d'impartició
- Anglès: assignatures obligatòries i especialitat en Gestió i Governança de Destinacions. Castellà: especialitat en Màrqueting i Branding de Destinacions
- Horari
L’horari de les classes presencials (de gener a abril) és de dilluns a divendres, de 16 a 20:30 hores.
Consulta l’horari (curs 2019-20)
- Data d’inici i final de la docència
-
D’octubre de 2021 a juny de 2022
- Coordinació acadèmica
- Dr. José Manuel Giménez Gómez
- Centre de la URV
- Facultat de Turisme i Geografia (URV)
- Preu
- 2.913€
(preu del curs 2020-21)
Oficina de l'Estudiant
977 77 99 44
master(ELIMINAR)@urv.cat
Novetat Covid 19: La presencialitat de la docència s'adaptarà en funció de l'evolució de la situació sanitària.
El Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques et forma com a professional i investigador amb coneixements avançats en la gestió estratègica i màrqueting de destinacions i territoris turístics. El programa desenvolupa especialment la capacitat d'innovació i lideratge per al desenvolupament competitiu i sostenible de l'activitat turística, a partir del reconeixement de la seva complexitat i transcendència econòmica, social i cultural.
El programa d'estudis del Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques abraça el coneixement conceptual, analític, i crític sobre la gestió, planificació i governança de les destinacions i la seva promoció i comunicació enfront de les grans tendències que defineixen l'evolució present i futura de l'oci i de la mobilitat, tant a l’àmbit productiu-empresarial com a fenomen social.
Et pot interessar l'entrevista al professor de la Facultat de Turisme i Geografia, el Dr. Antonio Paolo Russo: “Mejor apostar por el Priorat que por Hard Rock” (La Vanguardia, 24 de maig de 2020).
Get top training as a contemporary tourism destination manager
La preinscripció obre el dia 1 de febrer.
Institucions col·laboradores
- Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci
- Federació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT)
- Patronat de Turisme de la Costa Daurada
- Agència Catalana de Turisme
Vídeos
-
#URVGoals, Antonio Paolo Russo
Durada: 1m 14s
El Màster en Gestió de Destinacions Turístiques s'enmarca en l'objetiu 12 Consum i producció responsables dels ODS 2030 de les Nacions Unides.
-
Aprèn a gestionar les problemàtiques més actuals del sector turístic.
El Màster en gestió de destinacions turístiques aborda els problemes reals amb què es troba el sector actualment.
-
Dissenya destinacions turístiques sostenibles i genuïnes com la Terra Alta.
Aprèn a gestionar les problemàtiques més actuals del turisme amb el Màster en gestió de destinacions turístiques.