Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques - 8a edició
- Durada
- 60 ECTS
- Places de nou ingrés
- 25
- Modalitat
- Semipresencial / Virtual
- Idioma d'impartició
- Anglès: assignatures obligatòries i especialitat en Gestió i Governança de Destinacions. Castellà: especialitat en Màrqueting i Branding de Destinacions
- Horari
De final de setembre a mitjan desembre: virtual.
De mitjan gener a principis de maig: presencial, de 16 a 21 h o virtual.
Consulta l’horari del curs 2023-24 (actualització 20/07/23).
- Data d’inici i final de la docència
- 25/09/2023 - 21/06/2024
- Coordinació acadèmica
- Dr. José Manuel Giménez Gómez
- Centre de la URV
- Facultat de Turisme i Geografia (URV)
- Preu
- 1806€
(preu curs 2023-24).
Oficina de l'Estudiant
977 77 99 44
master(ELIMINAR)@urv.cat
El màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques et forma com a professional i investigador amb coneixements avançats en la gestió estratègica i màrqueting de destinacions i territoris turístics. El programa desenvolupa especialment la capacitat d'innovació i lideratge per al desenvolupament competitiu i sostenible de l'activitat turística, a partir del reconeixement de la seva complexitat i transcendència econòmica, social i cultural.
El programa d'estudis del màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques abraça el coneixement conceptual, analític, i crític sobre la gestió, planificació i governança de les destinacions i la seva promoció i comunicació enfront de les grans tendències que defineixen l'evolució present i futura de l'oci i de la mobilitat, tant a l’àmbit productiu-empresarial com a fenomen social.
Get top training as a contemporary tourism destination manager.
La preinscripció per al curs 2023-24 està tancada.
La preinscripció per al curs 2024-25 s'inicia el mes de març 2024.
Institucions col·laboradores
- Departament d'Innovació Turística d'Eurecat - Centre Tecnològic de Catalunya
- Federació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT)
- Patronat de Turisme de la Costa Daurada
- Agència Catalana de Turisme
Vídeos
-
#URVGoals, Antonio Paolo Russo
Durada: 1m 14s
El Màster en Gestió de Destinacions Turístiques s'enmarca en l'objetiu 12 Consum i producció responsables dels ODS 2030 de les Nacions Unides.
-
Aprèn a gestionar les problemàtiques més actuals del sector turístic.
El Màster en gestió de destinacions turístiques aborda els problemes reals amb què es troba el sector actualment.
-
Dissenya destinacions turístiques sostenibles i genuïnes com la Terra Alta.
Aprèn a gestionar les problemàtiques més actuals del turisme amb el Màster en Gestió de Destinacions Turístiques.