saltar al contingut principal
Cercar
URV

Resultats - Julià Ferré, Maria Carmen


Julià Ferré, Maria Carmen

Tesis Doctorals Dirigides / Theses 
2019 2020 2021 2022 2023
Títol: Pre-service teacher s mathematics teaching beliefs and mathematical content knowledge
Autor: Jaime Segarra Escandón
Director: Carme Julià
Universitat: N/D
Any: 2021
País: N/D
Títol: Real-time localization of multi-oriented text in natural scene images
Autor: Xavier Gironés Sancho
Director: Carme Julià
Universitat: N/D
Any: 2021
País: N/D
Títol: Pre-service teacher s' mathematics teaching beliefs and mathematical content knowledge
Autor: Segarra Escandón, Jaime Rodrigo
Director: Julià Ferré, Maria Carmen
Universitat: N/D
Any: 2021
País: N/D
Títol: Real-Time Localization of Multi-Oriented Text in Natural Scene Images
Autor: Gironès Sancho, Xavier
Director: Julià Ferré, Maria Carmen
Universitat: N/D
Any: 2021
País: N/D
Publicacions en Revista / Papers 
2019 2020 2021 2022 2023
Títol: Drug Potency Prediction of SARS-CoV-2 Main Protease Inhibitors Based on a Graph Generative Model
Autors: Fadlallah, S; Julià, C; García-Vallvé, S; Pujadas, G; Serratosa, F
Any: 2023 Clau: Article
Revista: International Journal Of Molecular Sciences
País: N/D
Títol: Drug Potency Prediction of SARS-CoV-2 Main Protease Inhibitors Based on a Graph Generative Model
Autors: Fadlallah, Sarah; Julià, Carme; García-Vallvé, Santiago; Pujadas, Gerard; Serratosa, Francesc
Any: 2023 Clau: Article
Revista: International Journal Of Molecular Sciences
País: N/D
Títol: Variables influyentes en la autoeficacia de la enseñanza de las matemáticas de profesores en servicio.
Autors: Jaime Segarra Escandón; Ximena Chocho; Beatriz Cáceres; Bella Morán; Carme Julià
Any: 2022 Clau: Article
Revista: Edetania
País: N/D
Títol: Mathematics Teaching Efficacy Belief and Attitude of Pre-service Teachers and Academic Achievement
Autors: Segarra J; Julià C
Any: 2022 Clau: Article
Revista: European Journal Of Science And Mathematics Education
País: N/D
Títol: Actitud hacia las matemáticas de los estudiantes de quinto grado de educación primaria y autoeficacia de los profesores
Autors: Jaime Rodrigo Segarra; Carme Julià
Any: 2021 Clau: Article
Revista: Ciencias Psicologicas
País: N/D
Títol: Conocimiento matemático de estudiantes para docentes de Educación Primaria: Análisis de variables
Autors: Jaime Segarra; Carme Julià
Any: 2021 Clau: Article
Revista: Uniciencia
País: N/D
Títol: Knowledge of numbers and geometry of pre-service teachers in the primary education degree [Conhecimento dos Números e Geometria dos futuros professores do Ensino Primário]
Autors: Segarra J; Julià C
Any: 2021 Clau: Article
Revista: Revista Acta Scientiae
País: N/D
Títol: Pre-service teachers¿ belief about the efficacy of their mathematics teaching: A case study
Autors: Segarra J; Julià C; Valls C
Any: 2021 Clau: Article
Revista: European Journal Of Science And Mathematics Education
País: N/D
Títol: Study of the self-efficacy of the mathematics teachings of the fourth-year students of Universidad del Azuay and Universitat Rovira i Virgili
Autors: Segarra, J; Bueno, A; Barrazueta, J; Julia, C
Any: 2021 Clau: Article
Revista: Pna. Revista De Investigación En Didáctica De La Matemática
País: N/D
Títol: Mathematical knowledge of elementary education student teachers: variable analysis
Autors: Segarra, Jaime; Julia, Carmen;
Any: 2021 Clau: Article
Revista: Uniciencia
País: N/D
Títol: Mathematics Teaching Efficacy Belief and Attitude of Pre-service Teachers and Academic Achievement
Autors: Segarra, Jaime; Julià, Carme
Any: 2021 Clau: Article
Revista: European Journal Of Science And Mathematics Education
País: N/D
Títol: Real-time localization of multi-oriented text in natural scene images using a linear spatial filter
Autors: Gironés X; Julià C
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Journal Of Real-Time Image Processing
País: N/D
Títol: COMPARACIÓN SOBRE LA ACTITUD HACIA LAS MATEMÁTICAS EN ESTUDIANTES DE 5.º DE EDUCACIÓN PRIMARIA, 2.º DE ESO Y 3.º DEL GRADO DE MAESTRO
Autors: Jaime Segarra, Carme Julià
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Edetania
País: N/D
Títol: Mathematics teaching self-efficacy and outcome expectancy of pre-service and in-service primary education teachers
Autors: Segarra J; Julià C
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Revista Acta Scientiae
País: N/D
Títol: Impact of implementing a long-term STEM-based active learning course on students' motivation
Autors: Julia, Carme; Oscar Antoli, Juan;
Any: 2019 Clau: Article
Revista: International Journal Of Technology And Design Education
País: N/D
Llibres / Books 
2019 2020 2021 2022 2023
Capítols de Llibre / Book chapters 
2019 2020 2021 2022 2023
Altres Documents / Other documents 
2019 2020 2021 2022 2023
Patents Sol.licitades / Patents 
2019 2020 2021 2022 2023
Congressos / Conferences 
2019 2020 2021 2022 2023