Endarreriment al setembre de la segona convocatòria de l'assignatura de Treball de Fi de Màster (quan en el pla d'estudis figuri en el primer quadrimestre)

• CONCEPTE: procés a través del qual l’estudiant sol·licita endarrerir al setembre la segona convocatòria d'avaluació de l’assignatura de Treball de Fi de Màster.

Curs d'aplicació: 2023-24

Tràmits de la sol·licitud

Qui

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

A través dels tràmits en línia de la Intranet de la URV o del registre electrònic de la URV.

Consulta altres vies possibles de presentació de documentació.

Quan

• Per assignatures de 1r quadrimestre: des del dia de la matrícula i fins al 20 de maig.

Com

Presentant la documentació següent:

Cost

La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost.

Observacions

Si així ho ha acordat el centre per a la millor organització del màster, el coordinador o coordinadora pot demanar que l'acta es generi al setembre, sense la petició expressa de l'estudiant.

Resolució de la sol·licitud

Qui

El/La responsable de la secretaria.

Quan

Sempre que sigui possible, en el moment de presentació de la sol·licitud. Com a màxim cinc dies hàbils després d'haver presentat la sol·licitud i documentació completa, si s'escau.

Com

• Una vegada resolta la sol·licitud en sentit favorable s'actualitzarà automàticament l'expedient de l'estudiant amb el canvi de convocatòria a l’acta.
    La constància dels canvis a l'expedient substitueix la notificació personal expressa (es pot consultar a la Intranet - consulta d'expedient acadèmic).

• Si es desestima la sol·licitud es notificarà expressament a la persona interessada.

Efectes econòmics

No té efectes econòmics.

Observacions

• En la resolució es tindrà en compte l'informe favorable del/la coordinació del màster en què s'ha matriculat l'estudiant.

• Si l’estudiant no supera l’assignatura en aquesta convocatòria (setembre), s’hi ha de tornar a matricular el curs següent amb les implicacions econòmiques que aquest fet suposi.