ACREDITACIÓ PROGRAMES ASSIGNATURES PER: Trasllat d'expedient / reconeixement de crèdits

• CONCEPTE: sol·licitud per a l'obtenció dels programes de les assignatures que s'han cursat i superat a la URV (Guia Docent) per acreditar-los oficialment, en els tràmits següents: trasllat d'expedient / reconeixement de crèdits.

Tràmits de la sol·licitud

Qui

• L'estudiant que ha sol·licitat el trasllat d'expedient o ha iniciat estudis a una Universitat i vol demanar reconeixement d'assignatures.

Ho podrà sol·licitar la persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

A la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es realitzen o es van realitzar els estudis.

També es pot presentar la sol·licitud a través dels tràmits en línia de la URV o el registre electrònic de la URV.

Quan

A partir del moment en què li requereixi la universitat de destí.

Com

Presentant la documentació següent:

Si les guies docents estan destinades a:

• Una universitat catalana, i estan disponibles a la web, la secretaria les segellarà i les retornarà a l'estudiant. Quan sigui possible, el segell de la URV ja estarà inclòs, i la persona interessada podrà obtenir-los directament. En el cas que no estiguin disponibles a la web, la secretaria traslladarà la petició al deganat/direcció del centre.
  • Una universitat de parla castellana, la secretaria traslladarà la sol·licitud al deganat/direcció, des d'on es farà la gestió de traducció al castellà.

Observacions

Sempre que sigui possible, els programes correspondran a la Guia Docent, difosa a través de la web de cada centre.

L'estudiant pot justificar la data límit que estableix la universitat de destí per intentar ajustar els terminis de lliurament de la traducció.

Resolució de la sol·licitud

Qui

El deganat o direcció del centre.

Quan

El termini previst des de la presentació dels programes per part de l'estudiant fins al lliurament de la traducció serà de dos mesos (sense comptar el mes d'agost).

Sempre que sigui possible, aquest termini s'escurçarà.

Com

Es lliuraran a l'estudiant els programes segellats.