saltar al contingut principal
Cercar
URV

Resultats - Huertas Roig, Maria Asuncion


Huertas Roig, Maria Asuncion

Tesis Doctorals Dirigides / Theses 
2016 2017 2018 2019 2020
Títol: Sitios web y social media en la comunicación de los destinos turísticos de Costa de Marfil
Autor: Brice Clément Kouassi
Director: Huertas Roig, Maria Asuncion
Universitat: N/D
Any: 2018
País: N/D
Títol: Sitios web y social media en la comunicación de los destinos turísticos de costa de marfil
Autor: Brice Clement Kouassi
Director: Huertas Roig, Maria Asuncion (Autor O Coautor); Assumpció Huertas Roig
Universitat: N/D
Any: 2018
País: N/D
Publicacions en Revista / Papers 
2016 2017 2018 2019 2020
Títol: Análisis de las fotografías y vídeos de Instagram para la creación de un ranking de popularidad de los territorios y los destinos
Autors: Assumpció Huertas Roig, Luis Xabier Martínez Rolán
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Cuadernos De Turismo
País: N/D
Títol: Gestión comunicativa de crisis de las oficinas nacionales de turismo de España e Italia ante la Covid-19
Autors: Assumpció Huertas Roig; Andrea Oliveira dos Santos; Michele Girotto
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Profesional De La Informacion
País: N/D
Títol: Treatment of the Airbnb controversy by the press
Autors: Huertas A; Ferrer-Rosell B; Marine-Roig E; Cristobal-Fransi E
Any: 2020 Clau: Article
Revista: International Journal Of Hospitality Management
País: N/D
Títol: The role of augmented reality in destination branding
Autors: Huertas A; Gonzalo J
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Tourism And Hospitality Management
País: N/D
Títol: The Role of Augmented Reality in Destination Branding
Autors: Huertas, A. & Gonzalo, J.
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Tourism And Hospitality Management
País: N/D
Títol: Treatment of the Airbnb controversy by the press
Autors: Huertas, A., Ferrer-Rosell, B., Marine-Roig, E., & Cristobal-Fransi, E.
Any: 2020 Clau: Article
Revista: International Journal Of Hospitality Management
País: N/D
Títol: Emotional brand communication on Facebook and Twitter: Are DMOs successful?
Autors: Lalicic L; Huertas A; Moreno A; Jabreel M
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Journal Of Destination Marketing & Management
País: N/D
Títol: How safety affects destination image projected through online travel reviews
Autors: Marine-Roig E; Huertas A
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Journal Of Destination Marketing & Management
País: N/D
Títol: How safety affects destination image projected through online travel reviews
Autors: Marine-Roig, E. & Huertas, A.
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Journal Of Destination Marketing &Amp; Management
País: N/D
Títol: The image of Barcelona in Online Travel Reviews during 2017 Catalan independence process
Autors: Natàlia Lozano Monterrubio, Assumpció Huertas Roig
Any: 2020 Clau: Article
Revista: Comunicación Y Sociedad = Communication & Society
País: N/D
Títol: Which destination is smarter? application of the (Sa)6 framework to establish a ranking of smart tourist destinations
Autors: Assumpció Huertas, Antonio Moreno, Tran Ha My
Any: 2019 Clau: Article
Revista: International Journal Of Information Systems And Tourism (Ijist)
País: N/D
Títol: How tourism deals with terrorism from a public relations perspective: A content analysis of communication by destination management organizations in the aftermath of the 2017 terrorist attacks in Catalonia
Autors: Huertas A, Oliveira A
Any: 2019 Clau: Article
Revista: Catalan Journal Of Communication & Cultural Studies
País: N/D
Títol: Which emotional brand values do my followers want to hear about? An investigation of popular European tourist destinations
Autors: Lalicic L; Huertas A; Moreno A; Jabreel M
Any: 2019 Clau: Article
Revista: Information Technology And Tourism
País: N/D
Títol: How do destinations use twitter to recover their images after a terrorist attack?
Autors: Oliveira A, Huertas-Roig A
Any: 2019 Clau: Article
Revista: Journal Of Destination Marketing & Management
País: N/D
Títol: La comunicación de crisis de Barcelona tras el atentado terrorista
Autors: A. Oliveira; A. Huertas
Any: 2018 Clau: Article
Revista: Revista Internacional De Relaciones Publicas
País: N/D
Títol: How live videos and stories in social media influence tourist opinions and behaviour
Autors: Huertas, Assumpcio
Any: 2018 Clau: Article
Revista: Information Technology And Tourism
País: N/D
Títol: Searching and sharing of information in social networks during the different stages of a trip.
Autors: Huertas, Assumpcio Marine-Roig, Estela
Any: 2018 Clau: Article
Revista: Cuadernos De Turismo
País: N/D
Títol: Semantic analysis and the evolution towards participative branding: Do locals communicate the same destination brand values as DMOs?
Autors: Jabreel M, Huertas A, Moreno A.
Any: 2018 Clau: Article
Revista: Plos One
País: N/D
Títol: Credibilidad en los medios sociales de los destinos turísticos
Autors: Paniagua, F.J.; Huertas, A.
Any: 2018 Clau: Article
Revista: Rae-Icrevista De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación
País: N/D
Títol: El Contenido en los medios sociales de los destinos turísticos y la búsqueda de información de los usuarios.
Autors: Paniagua, F.J.; Huertas, A.
Any: 2018 Clau: Article
Revista: Cuadernos De Turismo
País: N/D
Títol: YouTube usage by Spanish tourist destinations as a tool to communicate their identities and brands
Autors: Huertas A; Míguez-González M; Lozano-Monterrubio N
Any: 2017 Clau: Article
Revista: Journal Of Brand Management
País: N/D
Títol: Semantic comparison of the emotional values communicated by destinations and tourists in social media
Autors: Jabreel M; Moreno A; Huertas A
Any: 2017 Clau: Article
Revista: Journal Of Destination Marketing & Management
País: N/D
Títol: User reactions to destination brand contents in social media
Autors: Huertas A., Marine-Roig E.
Any: 2016 Clau: Article
Revista: INFORMATION TECHNOLOGY AND TOURISM
País: N/D
Títol: User reactions to destination brand contents in social media
Autors: Huertas A; Marine-Roig E
Any: 2016 Clau: Article
Revista: Information Technology And Tourism
País: N/D
Llibres / Books 
2016 2017 2018 2019 2020
Títol: La comunicación de los destinos turísticos y sus marcas a través de los medios sociales
Autors: Huertas, A. (ed); AAVV
Any: 2016 Clau: Books
Capítols de Llibre / Book chapters 
2016 2017 2018 2019 2020
Títol: Planificar la comunicación digital de un destino turístico. El perfil profesional: formación, funciones y herramientas de trabajo.
Autors: Paniagua-Rojano, F. J.; Huertas, A.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Evaluation and ranking of smart tourism destinations
Autors: A. Huertas; A. Moreno; T. Ha My
Any: 2018 Clau: Book Chapters
Títol: La revolución digital: Implicaciones para la comunicación de los destinos turísticos y sus marcas
Autors: Assumpció Huertas Roig
Any: 2018 Clau: Book Chapters
Títol: Evaluation and ranking of smart tourist destinations
Autors: Assumpció Huertas Roig, Antonio Moreno, Tran Ha My
Any: 2018 Clau: Book Chapters
Títol: La revolución digital: Implicaciones para la comunicación de los destinos turísticos y sus marcas
Autors: Huertas, A.
Any: 2018 Clau: Book Chapters
Títol: Do DMOs Communicate Their Emotional Brand Values? A Comparison Between Twitter and Facebook
Autors: Lalicic, L.; Huertas, A.; Moreno, A.; Gindl, S.; Jabreel, M.
Any: 2018 Clau: Book Chapters
Títol: ¿Cómo utilizan los destinos las imágenes y vídeos a través de los medios sociales para comunicar el paisaje y su identidad?
Autors: Assumpció Huertas Roig; María Isabel Míguez González; Francisco Javier Paniagua Rojano
Any: 2017 Clau: Book Chapters
Títol: (SA)6: A new framework for the analysis of smart tourism destinations. A comparative case study of two Spanish destinations
Autors: Ha My Tran; Assumpció Huertas Roig; Antonio Moreno Ribas
Any: 2017 Clau: Book Chapters
Títol: (SA)6: A NEW FRAMEWORK FOR THE SMART TOURISM DESTINATIONS ANALYSIS
Autors: Hà My Trần; Assumpció Huertas; Antonio Moreno
Any: 2017 Clau: Book Chapters
Títol: Do Local Residents and Visitors Express the Same Sentiments on Destinations Through Social Media?
Autors: Jabreel, M.; Moreno, A.; Huertas, A.
Any: 2017 Clau: Book Chapters
Títol: Differential destination content communication strategies through multiple social media
Autors: Assumpció Huertas Roig; Estela Mariné Roig
Any: 2016 Clau: Book Chapters
Títol: Public relations, tourism
Autors: Huertas, A.
Any: 2016 Clau: Book Chapters
Altres Documents / Other documents 
2016 2017 2018 2019 2020
Patents Sol.licitades / Patents 
2016 2017 2018 2019 2020
Congressos / Conferences 
2016 2017 2018 2019 2020
Autor/a: Andrea Oliveira, Assumpció Huertas
Títol: La gestión de la comunicación de crisis de las organizaciones de Marketing de los Destinos tras atentados terroristas. ¿Un enfoque desde las relaciones públicas?
Congrés/acte: Xiv Congreso Internacional De Investigación En Relaciones Públicas: Pesquisas En Relaçoes Públicas: Rrpp Avançadas
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Huertas, A.
Títol: Reptes de la comunicació digital per a la marca personal
Congrés/acte: Workshop Per A Professionals
Congrés/acte: Invited paper
Any: 2019
Autor/a: Huertas, A.
Títol: Retos de la comunicación digital: Estrategias comunicativas para los destinos turísticos del siglo XXI
Congrés/acte: Xi Congreso De Sopcom
Congrés/acte: Invited paper
Any: 2019
Autor/a: HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Títol: Claus d'èxit per desenvolupar una bona docència.
Congrés/acte: Participació En Un Seminari De Qualitat Docent Organitzat Per La Facultat De Ciències De Leducació I Psicologia De La Urv.
Congrés/acte: Speaker
Any: 2018
Autor/a: HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Títol: Trucs per millorar la comunicació digital en el sector dels esdeveniments.
Congrés/acte: Ponència En El Marc Del Networking Desdeveniments I Turisme Organitzat Per Valls Genera.
Congrés/acte: Speaker
Any: 2018
Autor/a: Huertas, A.; Moreno, A.; Ha My, T.
Títol: Evaluating and ranking of smart tourist destinations
Congrés/acte: Xii Congreso Internacional Turismo Y Tecnologías De La Información Y Las Comunicaciones - Turitec 2018
Congrés/acte: Speaker
Any: 2018
Autor/a: Oliveira, A.; Huertas, A.
Títol: La comunicación de crisis en la gestión turística del atentado de Barcelona
Congrés/acte: Xiii Congreso Internacional De Investigación En Relaciones Públicas Relaciones Públicas: Análisis E Influencia 4.0
Congrés/acte: Speaker
Any: 2018
Autor/a: Assumpció Huertas
Títol: I Congreso Mundial de la OMT sobre Destinos Inteligentes
Congrés/acte: 1st Unwto World Conference On Smart Destinations
Congrés/acte: Speaker
Any: 2017
Autor/a: Francisco Javier Paniagua; Assumpció Huertas
Títol: Credibilidad en los medios sociales oficiales de los destinos turísticos
Congrés/acte: Xii Congreso Internacional De Investigación En Relaciones Públicas: Retos Y Oportunidades Para La Estrategia.
Congrés/acte: Speaker
Any: 2017
Autor/a: HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Títol: La revolución digital: Implicaciones para la comunicación de los destinos turísticos y sus marcas (conferencia invitada)
Congrés/acte: I Jornadas Ibéricas Sobre Cultura, Patrimonio E Turismo Na Sociedade Digital
Congrés/acte: Speaker
Any: 2017
Autor/a: Ha My Tran, Assumpció Huertas, Antonio Moreno
Títol: (SA)6: A new framework for the smart tourism destinations analysis
Congrés/acte: Ii International Conference Tourism Dynamics And Trends
Congrés/acte: Speaker
Any: 2017
Autor/a: Huertas, A.
Títol: La comunicació a través dels mitjans socials: nous reptes i oportunitats per al sector turístic i enològic
Congrés/acte: Jornada Denoturisme I Social Media
Congrés/acte: Paper
Any: 2017
Autor/a: Huertas, A.
Títol: La revolución digital: implicaciones para la comunicación de los destinos turísticos y sus marcas
Congrés/acte: I Jornadas Ibéricas Sobre Cultura, Patrimonio E Turismo Na Sociedade Digital
Congrés/acte: Paper
Any: 2017
Autor/a: Jabreel, M., Moreno, A., Huertas, A.
Títol: Do Local Residents and Visitors Express the Same Sentiments on Destinations through Social Media?
Congrés/acte: Enter 2017
Congrés/acte: Speaker
Any: 2017
Autor/a: Jabreel, M.; Moreno, A.; Huertas, A.
Títol: Do Local Residents and Visitors Express the Same Sentiments on Destinations Through Social Media?
Congrés/acte: Information And Communication Technologies In Tourism 2017. International Conference In Rome,
Congrés/acte: Paper
Any: 2017
Autor/a: HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Títol: La comunicació a través dels mitjans socials: nous reptes i oportunitats per al sector turístic i enològic.
Congrés/acte: Jornada Denoturisme I Social Media
Congrés/acte: Speaker
Any: 2016
Autor/a: Huertas, A.; Mariné Roig, E.
Títol: Differential destination content communication strategies through multiple social media
Congrés/acte: Enter2016 Conference
Congrés/acte: Speaker
Any: 2016