Ajuts Programa DRAC

Programa DRAC curs 2023-24

Atorgar ajuts per promoure la mobilitat dels estudiants i del personal universitari (PTGAS i PDI).
En el cas dels estudiants, assistir a cursos, seminaris, estades de recerca o altres activitats de la Xarxa Vives o de les universitats participants en el programa DRAC.
En el cas del personal universitari (PTGAS i PDI), realitzar estades en serveis, oficines o laboratoris iguals o similars al propi o participar en jornades o reunions relacionades amb el lloc de treball, així com per a impartir docència en català o participar en projectes de difusió del català a les universitats participants en el programa DRAC.

CONVOCATÒRIA D'AJUTS DRAC A LA MOBILITAT DE LA REGIÓ VIVES CURS 2023-2024

Característiques de l’ajut

L'ajut cobreix les despeses d'allotjament, inscripció i desplaçament de mobilitats físiques, fins un màxim establert en la convocatòria.

S'ha de presentar el justificant de pagament de totes les despeses relacionades amb l'activitat.

Per a activitats amb reconeixement acadèmic o recerca es pagaran els imports íntegres dels ajuts. En cas contrari, l'import total de la beca estarà subjecte a IRPF/IRNR.

Com participar-hi?

El període de presentació de sol·licituds es manté obert al llarg de tot el curs acadèmic.

• Les sol·licituds han de presentar-se dins del termini de presentación de sol·licituds (28 de febrer 2024 i 15 de setembre 2024) i sempre abans de la data de realització de l’activitat, amb independència que la resolució es realitzi amb posterioritat a l’activitat.
  • En el cas de màsters interuniversitaris, caldrà persentar la sol·licitud a la universitat en què l'estudiant estigui matriculat  (amb independència de que sigui o no la universitat coordinadora del màster)
  • En cap cas s’admeten sol·licituds per a activitats ja realitzades.
  • Es podrà admetre més d'una sol·licitud per convocatòria/persona sol·licitant.

SOL·LICITUD

Les sol·licituds s'hauran de presentar en línia, d'acord amb el formulari "Estades de mobilitat des de la URV" disponible a:

Portal 2023-24 - Estudiants https://urv.moveonfr.com/form/62f3bf78ccacbf4410108513/cat
Portal 2023-24 - PAS/PDI https://urv.moveonfr.com/form/64b545774ce91beba409dd8a/cat

La documentació que cal presentar per sol·licitar l’ajut DRAC és la següent:

• Document de sol·licitud (Annex I) especificant les finalitats, els objectius i el pressupost desglossat de l’acció per la qual es sol·licita.

Els estudiants a més han de presentar:

• Còpia del DNI.
  • Còpia de la matrícula.
  • Expedient acadèmic on hi consti la nota mitja de la titulació d’accés a màster o doctorat.
  • Còpia del compte corrent bancari a nom del sol·licitant.
  • Calendari del màster interuniversitari, si s'escau.