Secretaria de Gestió Acadèmica del Campus Catalunya
És la unitat de gestió dels tràmits administratius que afecten als expedients dels estudiants de les Facultats de Ciències Jurídiques, Lletres i Infermeria, que integren la secretaria de Gestió Acadèmica de Campus, i ofereix informació administrativa i acadèmica als estudiants.
HORARI D’ATENCIÓ:
La situació d'excepcionalitat causada per l'alerta sanitària per la COVID-19 obliga a prendre mesures que alteren el funcionament normal de la Universitat. Per aquest motiu l'atenció es farà preferiblement per correu electrònic i per telèfon. Us recordem que podeu presentar totes les sol·licituds utilitzant els Tràmits en línia de la Intranet o al Registre electrònic de la URV. Si considereu necessari que us atenguem presencialment podeu demanar hora al següent enllaç:
Per a Admissió i Matrícula
Per a Expedients i Títols
- Facultat de Ciències Jurídiques
- Facultat d'Infermeria
- Facultat de Lletres
- Estructura de la Secretaria
- Coordinació: Leonor Trullols Ripollés
- secretaria.campuscatalunya@urv.cat
Subunitat de Gestió d'Admissió i Matrícula |
Subunitat de Gestió d'Expedients i Títols |
---|---|
Magdalena Domingo Domingo |
Ester Fabra Salvat |
Jessica Alvarez Figuerola, Marcel Ferré Llauradó, Maribel López Mosquero, Marta Martínez Tapias, Esther Palau Fabà, Encarna Rodríguez Esmel y Olga Sugrañes Rovira. |
MÀSTERS
- Adreça de contacte per a assumptes de preinscripció, admissió i matrícula: mastersoficials.campuscatalunya@urv.cat