Beques Santander URV
Convocatòria "BECAS SANTANDER" pels estudiants de mobilitat de la URV
Curs 2026-27
Es convoquen 2 programes de beques, en el marc de las Becas Santander, amb l'objectiu d'ajudar als estudiants universitaris que hagin obtingut una plaça de mobilitat internacional de llarga durada per Estudis o Pràctiques per al curs acadèmic 2026-2027, especialment als provinents d'un entorn desafavorit o amb menys oportunitats, atorgant-los una ajuda econòmica complementària fomentant d'aquesta manera la mobilitat dels estudiants així com la seva ocupabilitat després de la seva estada internacional.
S'ha distribuït inicialment de la següent forma sense detriment de la possibilitat de redistribuir els fons amb posterioritat en funció de l'execució de cada programa:
| Programa "Becas Santander – para Erasmus 2026" | Programa "Becas Santander – Movilidad Internacional no Erasmus 2026" |
|---|---|
| 100 beques per un import de 1.000 euros cadascuna d'elles | 39 beques per un import de 1.500 euros cadascuna d'elles |
| Dirigit als estudiants amb una plaça de mobilitat de llarga durada assignada pel curs 2026/2027, en el marc del programa Erasmus+ Studies, Aurora Studies, Erasmus+ Traineeships, Aurora Traineeships o Erasmus Prácticas de Campus Iberus. | Dirigit als estudiants amb una plaça de mobilitat de llarga durada assignada pel curs 2026/2027, en el marc del programa MOU Studies o ISEP Exchange. |
BASES DE LA CONVOCATÒRIA
CALENDARI
| Presentació sol·licituds | Fins al 16 de març de 2026 |
| Publicació de la Llista provisional d'admesos i exclosos | 17 d’abril de 2026 |
| Període d'al·legacions | Del 20 d’abril al 4 de maig de 2026 |
| Publicació de la Llista definitiva d'admesos i exclosos | 8 de maig de 2026 |
| Publicació de la Proposta de resolució | 18 de maig de 2026 |
| Termini de reclamacions | Del 19 al 27 de maig de 2026 |
| Publicació de la Resolució definitiva | 1 de juny de 2026 |
| Acceptació de les beques assignades |
Del 2 al 8 de juny de 2026 (o en 7 dies naturals des de l'assignació) |
| Si es produeixen més reassignacions s'informarà a cada estudiant beneficiari el termini per fer l'acceptació corresponent, segons les bases reguladores del programa de beques i les instruccions rebudes pels gestors. |
|
| En cas de discrepància en les dates o necessitat de reajustament el Centre Internacional informarà a les persones interessades de les modificacions. | |
RESOLUCIONS
Aquí es publicaran les resolucions segons el calendari
ACCEPTACIÓ DE LA BECA
1. Gestió de la documentació
Els estudiants que tinguin una beca assignada han d'enviar un correu electrònic a mobility.out@urv.cat amb l'assumpte "ACCEPTACIÓ BECA SANTANDER", dins del termini establert per a tal efecte amb la següent documentació:
L'estudiantat que tingui una beca assignada ha d'omplir el formulari "Comunicació dades bancàries i de contacte" disponible al Portal Mobilitat d'Estudiants per facilitar al Centre Internacional la còpia escanejada de la primera pàgina de la llibreta bancària del Banc Santander o document de titularitat on el beneficiari de la beca sigui el titular.
En el cas que no es disposi de compte al Banc Santander, és obligatori obrir-ne un per tal de percebre la beca.
2. Formalització de l'acceptació
A més de la gestió de la documentació detallada en el punt anterior, els estudiants que tinguin una beca assignada han d'acabar de formalitzar l'acceptació de la beca en un termini de 7 dies a partir de la data de la comunicació de l'assignació a través de la Plataforma de Becas Santander.
La no acceptació en el termini establert implica la renúncia a la beca.


