Criteris de trasllat a l'Escola Universitària de la Salut i l'Esport, Terres de l'Ebre (EUSES-TE)

Tal com s'estableix al RD 412/2014 només serà possible valorar el canvi d'universitat i/o d'estudis en aquells casos en què a l'estudiant se'l reconegui prèviament un mínim de 30 crèdits.

Places ofertes

• Reconeixement de 30 a 90 crèdits: 5 places
  • Reconeixement de més de 90 crèdits: 5 places

10 (1) places

Peticions de trasllat

El centre resoldrà les peticions de trasllat d'expedient que:

• La mitjana de l'expedient acadèmic d'origen sigui igual o superior a l'última nota d'accés de referència del grau en Fisioteràpia. (2) (3)
  • Una vegada realitzat l'estudi del reconeixement de crèdits, se li reconeguin un mínim de 30 crèdits ECTS.

Criteris de preferència

1. Tindran preferència els alumnes que cursin la mateixa titulació que la que volen efectuar el trasllat, amb independència de la universitat espanyola on cursin l'ensenyament.

2. Tindran preferència els alumnes que cursin estudis de la mateixa branca de coneixement.

3. Tindran preferència amb accés per convalidació d'estudis estrangers realitzats en països de l'EEES.(4)

4. Tindran preferència amb accés per convalidació d'estudis estrangers realitzats en països de fora de l'EEES. (4)

Criteris d’admissió

1. En primer lloc, en cada un dels criteris d'admissió es valorarà: primer, els alumnes
amb residència a la província de Tarragona, després els residents a la resta de Catalunya, i finalment els residents a la resta d'Espanya.

2. En segon lloc, es prioritzaran les sol·licituds segons la mitjana del seu expedient acadèmic.

Observacions

(1) El nombre de places es revisarà en funció de l'impacte dels trasllats en el nostre Centre.

(2) El càlcul de la mitjana de l'expedient acadèmic dels alumnes procedents d'universitats espanyoles es farà segons el RD 1125/2003. Es sumaran els crèdits superats i es multiplicaran cadascun d'ells pel valor de la qualificació que correspongui, i es dividiran pel nombre de crèdits totals superats durant els seus estudis. No es farà el reconeixement de crèdits de les sol·licituds que no tinguin la nota mitjana o l'equivalència de nota mitjana exigida.

Els reconeixements de crèdits, quan no existeixi qualificació, no es tindran en compte a efectes de la ponderació.

Els alumnes amb estudis realitzats a l'estranger, han d'aportar el document de declaració d'equivalència de nota mitjana que expedeix la "Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación". Sense aquest document no es podrà valorar la sol·licitud.

(3) Aquesta nota es revisarà cada curs en funció de l'evolució de la nota de tall dels alumnes que accedeixen per preinscripció als nostres ensenyaments.

(4) Poden sol·licitar la convalidació d'estudis estrangers les titulacions d'origen de l'àmbit de la fisioteràpia i de les ciències de l'activitat física i de l'esport per al Grau corresponent, determinades pel responsable d'ensenyament. El centre en funció podrà acceptar sol·licituds de trasllats en les quals s'al·leguin situacions de caràcter greu i degudament justificades, només aquells estudiants que accedeixin a la universitat per convalidació d'estudis estrangers.

Places ofertes

• Reconeixement de 30 a 90 crèdits: 5 places
  • Reconeixement de més de 90 crèdits: 5 places

10 (1) places