saltar al contingut principal
Cercar
URV

Resultats - Departament de Pedagogia


Departament de Pedagogia

Tesis Doctorals Dirigides / Theses 
2019
Títol: Enriquecimiento de la formación de docentes STEM en experiencias gamificadas mediante el modelo pedagógico TPACK
Autor: Fuentes Hurtado, María De Las Mercedes
Director: Gonzalez Martinez, Juan
Universitat: N/D
Any: 2019
País: N/D
Títol: TODAS LAS VIOLENCIAS DUELEN, TODAS LAS VIOLENCIAS IMPORTAN. LAS VIOLENCIAS SEXUALES Y DE GÉNERO QUE LAS NORMAS IGNORAN.
Autor: Cagliero, Sara
Director: Biglia, Barbara
Universitat: N/D
Any: 2019
País: N/D
Títol: Actuaciones Educativas de Éxito con grupos vulnerables: su incidencia en la educación, la cohesión social y el bienestar personal.
Autor: Regina Gairal Casadó
Director: García Yeste, Carme
Universitat: N/D
Any: 2019
País: N/D
Títol: La incorporación de la competencia digital en estudiantes y docentes de Formación Inicial Docente en Uruguay
Autor: Morales, Maria Julia
Director: Lázaro Cantabrana, José Luis; Gisbert Cervera, Maria Mercedes; Rivoir, Ana Laura
Universitat: N/D
Any: 2019
País: N/D
Publicacions en Revista / Papers 
2019
Títol: The Flipped classroom in the learning of korfball in fifth and sixth grade
Autors: Marqués-Molías, L.; Palau-Martín,R.; Usart, M. & Morilla, F.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: ALOMA
País: N/D
Títol: The discussion on computational thinking in education
Autors: Adell Segura, Jordi; Llopis Nebot, Maria Angeles; Esteve Mon, Francesc M.; Valdeolivas Novella, Maria Gracia
Any: 2019 Clau: Article
Revista: RIED-REVISTA IBEROAMERICANA DE EDUCACION A DISTANCIA
País: N/D
Títol: Overcoming feudal constraints on educational research in Spain: the impact of the CIMIE conference
Autors: Aubert A., Álvarez P., Girbés-Peco S., Molina S.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: HIGHER EDUCATION RESEARCH AND DEVELOPMENT
País: N/D
Títol: The approaches and 'reponse' of Catalan universities to LGBTIQ+ phobic violence
Autors: Biglia, Barbara Cagliero, Sara
Any: 2019 Clau: Article
Revista: QUADERNS DE PSICOLOGÍA
País: N/D
Títol: Policies on violence and sexual abuse in Catalan universities
Autors: Cagliero, Sara; Biglia, Barbara
Any: 2019 Clau: Article
Revista: REVISTA ESPAÑOLA DE CIENCIA POLÍTICA ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE CIENCIA POLÍTICA Y DE LA ADMINISTRACIÓN
País: N/D
Títol: Facilitating action research: reflections on the challenges and opportunities faced by a doctoral researcher engaged in education for sustainable development
Autors: Cebrian, Gisela;
Any: 2019 Clau: Article
Revista: EDUCATIONAL ACTION RESEARCH
País: N/D
Títol: The influence of service-learning on the development of sustainability competencies amongst university students
Autors: Cebrian, Gisela; Fernandez, Monica; Teresa Fuertes, Maria; Moraleda, Alvaro; Segalas, Jordi;
Any: 2019 Clau: Article
Revista: BORDÓN. REVISTA DE PEDAGOGÍA
País: N/D
Títol: Perception of sustainability competencies amongst Spanish pre-service secondary school teachers
Autors: Cebrián G, Pascual D, Moraleda Á
Any: 2019 Clau: Article
Revista: INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION
País: N/D
Títol: Influencia de la formaciÓn de familiares en la motivaciÓn del alumnado en riesgo de exclusiÓn social
Autors: Davids A., Aubert A., Tierno-García J.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: REVISTA MEXICANA DE INVESTIGACION EDUCATIVA
País: N/D
Títol: Out of School Learning Scientific Workshops: Stimulating Institutionalized Adolescents¿ Educational Aspirations
Autors: Gairal, Regina; García Yeste, Carme; Novo, Maite; Salvadó, Zoel
Any: 2019 Clau: Article
Revista: CHILDREN AND YOUTH SERVICE REVIEW
País: N/D
Títol: Out of school learning scientific workshops: Stimulating institutionalized Adolescents' educational aspirations
Autors: Gairal-Casadó R., Garcia-Yeste C., Novo-Molinero M., Salvadó-Belarta Z.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW
País: N/D
Títol: Family Education and Volunteering: The Benefits of Solidarity in Schools
Autors: Garcia Yeste, Carme; Ruiz Eugenio, Laura; Angel Comas, Miguel;
Any: 2019 Clau: Article
Revista: MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
País: N/D
Títol: DEVELOPMENT AND EVALUATION OF THE DIGITAL TEACHING COMPETENCE FROM A TRANSFORMATIVE PERSPECTIVE
Autors: Gisbert, Lázaro, Usart & Molero
Any: 2019 Clau: Article
Revista: JOURNAL OF THE WORLD FEDERATION OF ASSOCIATIONS FOR TEACHER EDUCATION
País: N/D
Títol: University and the 2030 Agenda for Sustainable Development: processes and prospects
Autors: Gisela Cebrián
Any: 2019 Clau: Article
Revista: UTE. REVISTA DE CIÈNCIES DE L¿EDUCACIÓ
País: N/D
Títol: Sustainability competencies amongst Spanish pre-service secondary school teachers
Autors: Gisela Cebrián; David Pascual; Álvaro Moraleda
Any: 2019 Clau: Article
Revista: INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION
País: N/D
Títol: Assessment of sustainability competencies: a literature review and future pathways for ESD research and practice
Autors: Gisela Cebrián; Jordi Segalàs; Àngels Hernández
Any: 2019 Clau: Article
Revista: CENTRAL EUROPEAN REVIEW OF ECONOMICS AND MANAGEMENT
País: N/D
Títol: La influencia del Aprendizaje-Servicio en el desarrollo de competencias en sostenibilidad en estudiantes universitarios
Autors: Gisela Cebrián; Mónica Fernández; Maite Fuertes; Alvaro Moraleda; Jordi Segalàs
Any: 2019 Clau: Article
Revista: BORDÓN. REVISTA DE PEDAGOGÍA
País: N/D
Títol: Inside a 3D simulation: Realism, dramatism and challenge in the development of students' teacher digital competence
Autors: González-Martínez J., Martí M., Cervera M.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
País: N/D
Títol: Science With and for Society Through Qualitative Inquiry
Autors: Gómez González A
Any: 2019 Clau: Article
Revista: QUALITATIVE INQUIRY
País: N/D
Títol: Reaching Social Impact Through Communicative Methodology. Researching With Rather Than on Vulnerable Populations: The Roma Case.
Autors: Gómez, A., Padrós, M., Ríos, O., Mara, L.C. & Pukepuke, T.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: FRONTIERS IN EDUCATION
País: N/D
Títol: El Liderazgo y la Dirección escolares en España-Cataluña: Perfiles, funciones y bases para el compromiso.
Autors: Iranzo-García, P.; Camarero-Figuerola, M.; Barrios-Arós, Ch. y Tierno-García, J.M.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: DÍAZ DELGADO, M.A. Y VELOSO RODRÍGUEZ, A. (COORD.). MODELOS DE INVESTIGACIÓN EN LIDERAZGO EDUCATIVO, UNA REVISIÓN INTERNACIONAL.
País: N/D
Títol: DIGITAL COMPETENCE ASPECTS FOR EMPLOYABILITY
Autors: Juarez Arall, Jordi; Marques Molias, Luis
Any: 2019 Clau: Article
Revista: REVISTA ESPANOLA DE ORIENTACION Y PSICOPEDAGIA
País: N/D
Títol: Assessing Teacher Digital Competence: the Construction of an Instrument for Measuring the Knowledge of Pre-Service Teachers
Autors: Lazaro Cantabrana, Jose Luis Usart Rodriguez, Mireia Gisbert Cervera, Merce
Any: 2019 Clau: Article
Revista: NAER: JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH
País: N/D
Títol: Diseño de una aplicación móvil para la seguridad de las personas con Trastorno del Espectro Autista: SOS TEA
Autors: Lázaro Cantabrana, JL, Sanromà Giménez, M., Molero Aranda, JL, Queralt Romero M., Llop Hernández, M.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: REVISTA DE EDUCACIÓN INCLUSIVA (EN LÍNEA)
País: N/D
Títol: Proyecto Retrato Social: lo que la educación formal puede aprender del arte comunitario
Autors: Macaya A., Valero E.
Any: 2019 Clau: Review
Revista: ARTE, INDIVIDUO Y SOCIEDAD
País: N/D
Títol: The Flipped classroom in the learning of korfball in fifth and sixth grade
Autors: Marques-Molias, Luis; Palau-Martin, Ramon; Usart, Mireia; Morilla, Francesc;
Any: 2019 Clau: Article
Revista: ALOMA. REVISTA DE PSICOLOGIA I CIÈNCES DE L'EDUCACIÓ
País: N/D
Títol: Impact of the extension of learning time on the learning space of the platform for people affected by mortgages Tarragona
Autors: Morlà-Folch, Teresa; Ríos González, Oriol; Mara, Liviu-Catalin; García Yeste, Carme
Any: 2019 Clau: Article
Revista: LEARNING, CULTURE AND SOCIAL INTERACTION
País: N/D
Títol: The digital competence of teachers in music conservatories. A study of self-perception in Spain
Autors: Palau, Ramon; Usart, Mireia; Ucar Camicero, Jose
Any: 2019 Clau: Article
Revista: REVISTA ELECTRÓNICA DE LA LISTA ELECTRÓNICA EUROPEA DE MÚSICA EN LA EDUCACIÓN
País: N/D
Títol: Resistance to and Transformations of Gender-Based Violence in Spanish Universities: A Communicative Evaluation of Social Impact
Autors: Puigvert L, Valls R, Garcia Yeste C, Aguilar C, Merrill B
Any: 2019 Clau: Article
Revista: JOURNAL OF MIXED METHODS RESEARCH
País: N/D
Títol: Student teachers volunteering in pre-service programmes in successful schools: Contributing to their successful training.
Autors: Rios, O., Garcia, C., Jiménez, J., & Ignatiou, Y.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: REVISTA EDUCACIÓN XXI
País: N/D
Títol: Student teachers volunteering in pre-service programmes in successful schools: Contributing to their successful training
Autors: Ríos González O., Yeste C., Jiménez J., Ignatiou Y.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: EDUCACION XX1
País: N/D
Títol: Introduction to the Special Issue: Challenges of LGBT research in the 21st century
Autors: Serrano Amaya, J. F., & Ríos González, O.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: INTERNATIONAL SOCIOLOGY
País: N/D
Títol: Digital teaching competence in initial training: Case studies from Chile and Uruguay
Autors: Silva J, Lázaro J, Miranda P, Morales M, Gisbert M, Rivoir A, Onetto A
Any: 2019 Clau: Article
Revista: EDUCATION POLICY ANALYSIS ARCHIVES
País: N/D
Títol: Teacher's digital competence among final year Pedagogy students in Chile and Uruguay
Autors: Silva J., Usart M., Lázaro-Cantabrana J.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: COMUNICAR
País: N/D
Títol: Teacher¿s digital competence among final year Pedagogy students in Chile and Uruguay
Autors: Silva Quiroz, J., Usart, M.; Lázaro Cantabrana, JL.
Any: 2019 Clau: Article
Revista: COMUNICAR
País: N/D
Títol: Políticas sobre violencias y abusos sexuales en las universidades catalanas
Autors: null
Any: 2019 Clau: Article
Revista: ENCABEZADO DE PÁGINA
País: N/D
Llibres / Books 
2019
Títol: Juguem i aprenem a l'aula de psicomotricitat. Materials i recursos.
Autors: Altava, J.C; Arasa, j; Meseguer, D; Sabaté, P; Salaet, M; Segura-Meix, M; Tsuchiya, J.
Any: 2019 Clau: Books
Títol: ¿Cómo abordar la educación del futuro? Conceptualización, desarrollo y evaluación desde la competencia digital docente
Autors: Gisbert Cervera, M., Esteve-González, V., Lázaro Cantabrana, JL. (eds)
Any: 2019 Clau: Books
Títol: ¿Cómo abordar la educación del futuro? Conceptualización, desarrollo y evaluación desde la competencia digital docente
Autors: Gisbert Cervera, M.; Esteve-González, V.; Lázaro Cantabrana, J.L.
Any: 2019 Clau: Books
Capítols de Llibre / Book chapters 
2019
Títol: La competencia digital docente: definición y formación del profesorado
Autors: Carrera, X., Coiduras, J., Lázaro, JL., Pérez, F.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Evaluación formativa en educación superior mediante tecnologías móviles: el rol del estudiante en su proceso de enseñanza-aprendizaje
Autors: Cosi, Sandra; Voltas, Núria; Lázaro-Cantabrana, José Luís; Sanromà-Giménez, Mònica
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: El sistema de evaluación 360º para aprender a evaluar: estudio de caso en educación superior
Autors: Esteve-González, V.; Mogas Recalde, J.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Laboratorios virtuales en entornos 3D para la formación en competencias
Autors: Gisbert, M.; Esteve-González, V.; Esteve Mon, F.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Estrategias de formación inicial del profesorado basadas en aprendizaje-servicio
Autors: Josep Holgado Garcia, Mònica Sanromà Giménez, Beatriz Lores Gómez
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Evaluacio¿n de la CDD a partir del video ana¿lisis de ambientes de aprendizaje creados en un entorno virtual 3D
Autors: La¿zaro-Cantabrana, J.L., Sanroma¿-Gime¿nez, M., Molero-Aranda, T. & Gisbert- Cervera, M.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Diseño y desarrollo de una propuesta didáctica para entornos 3D
Autors: Lázaro Cantabrana, J.L.; Sanromà Giménez, M.; Holgado García, J.; Marqués Molías, L.; Esteve-González, V.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Diseño y desarrollo de una propuesta didáctica para entornos 3D
Autors: Lázaro Cantabrana, JL., Sanromà Giménez, M., Holgado García, J., Marqués Molías, L., Esteve González, V.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Utilización de una herramienta de videoanálisis para evaluar la Competencia Digital Docente: diseño de un aula mediante un entorno virtual 3D
Autors: Lázaro-Cantabrana, José-Luis; Sanromà-Giménez, Mònica; Molero-Aranda, Tania; Gisbert-Cervera, Mercè
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Capítulo 47. Smart classroom, an inclusive space to attend to educational diversity
Autors: Mogas, J., Palau, R., Sanromà, M., Lázaro, J.L.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: LA SEGURIDAD DE LAS PERSONAS CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL: REVISIÓN SISTEMÁTICA
Autors: Molero-Arada, T.; Lázaro-Cantabrana, J.L.; Gisbert, M.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: LA COMPETENCIA DIGITAL DOCENTE (CDD) EN LA FORMACIÓN DEL PROFESORADO EN URUGUAY
Autors: Morales, M.J.; Lázaro-Cantabrana, J.L.; Gisbert, M.; Rivoir, A.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Systematic literature review for a characterization of the smart learning environments
Autors: Palau, R., & Mogas, J.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: Diseño de escenarios para la formación en entornos 3D
Autors: Palau, R., Mogas, J., Domínguez, S., & Sánchez, A.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: The Role of Work- and School-Based Supervisors in Bridging Educational and Workplace Contexts in Catalonia
Autors: Renta Davids A., Jiménez González J., Fandos Garrido M.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: DISEÑO Y VALIDACIÓN DE UN INSTRUMENTO DE EVALUACIÓN DE APLICACIONES EDUCATIVAS PARA PERSONAS AUTISTAS
Autors: Sanromà-JGiménez; M.; Lázaro-Cantabrana, J.L.; Gisbert, M.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: The role of gender in students' achievement and self-efficacy in STEM
Autors: Schina, D.; Esteve-González, V.; Usart, M.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Títol: La comunicación en entornos de simulación 3D
Autors: de Oliveira, J.M.; Esteve-González, V.
Any: 2019 Clau: Book Chapters
Altres Documents / Other documents 
2019
Patents Sol.licitades / Patents 
2019
Congressos / Conferences 
2019
Autor/a: Ana Inés Renta Davids
Títol: The Attitudinal Dimension Of The Professional Competence: Old Workplace Demands, (re-)New Educational Challenges
Congrés/acte: ECER, EUROPEAN CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Ana Inés Renta Davids
Títol: The Attitudinal Dimension Of The Professional Competence: Old Workplace Demands, (re-)New Educational Challenges
Congrés/acte: INTERNATIONAL VET CONFERENCE CROSSING BOUNDARIES IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING: PEDAGOGICAL CONCERNS AND MARKET DEMANDS
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Dueñas-Rada, J. y Camarero-Figuerola, M.
Títol: El Impacto de la Implicación Familiar en el Éxito Académico de los Hijos e Hijas Adolescentes: Una revisión sistemática.
Congrés/acte: VIII CONGRESO INTERNACIONAL MULTIDISCIPLINAR DE INVESTIGACIÓN EDUCATIVA.
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Esteve González, V.; Mogas Recalde, J.
Títol: Aprendre a avaluar: un estudi de cas d¿avaluació 360º
Congrés/acte: REDES-INNOVAESTIC
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Girbés, Sandra; Garcia, Rocio; Garcia Yeste, Carme; Rios, Oriol
Títol: Libertarian Women¿s Contributions To The Rural And Working-Class Women¿s Sexual Education During The Spanish Civil War
Congrés/acte: ANNUAL MEETING OF THE AMERICAN EDUCATIONAL RESEARCH
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Holgado Garcia, Josep
Títol: ETLAB (Education and Technology Laboratory)
Congrés/acte: EDMEDIA
Congrés/acte: Poster
Any: 2019
Autor/a: Juana María Tierno García
Títol: Membre del comitè científic. III Congreso Internacional sobre Liderazgo y Mejora de la Educación
Congrés/acte: III CONGRESO INTERNACIONAL SOBRE LIDERAZGO Y MEJORA DE LA EDUCACIÓN
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Lázaro-Cantabrana, J.L.
Títol: Evaluación formativa en educación superior mediante tecnologías móviles: el rol del estudiante en su proceso de enseñanza-aprendizaje
Congrés/acte: XVII JORNADES DE XARXES DINVESTIGACIÓ EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA (XARXES 2019) I III WORKSHOP INTERNACIONAL D¿INNOVACIÓ EN ENSENYAMENT SUPERIOR I TIC (INNOVAESTIC 2019),
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Lázaro-Cantabrana, José-Luis; Sanromà-Giménez, Mònica; Molero-Aranda, Tania; Gisbert- Cervera, Mercè
Títol: Evaluación de la CDD a partir del video análisis de ambientes de aprendizaje creados en un entorno virtual 3D
Congrés/acte: XVII JORNADES DE XARXES DINVESTIGACIÓ EN DOCÈNCIA UNIVERSITÀRIA (XARXES 2019) I III WORKSHOP INTERNACIONAL D¿INNOVACIÓ EN ENSENYAMENT SUPERIOR I TIC (INNOVAESTIC 2019),
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Mogas Recalde, J.; Esteve González, V.
Títol: A gamification experience using a lesson activity in Moodle: the exam as an easter egg
Congrés/acte: I JORNADA DE INNOVACIÓN UNIVERSITARIA INNOVAUDIMA CON TECNOLOGÍA EDUCATIVA (JIUTE)
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Mogas, Palau, Sanromà y Lázaro
Títol: Smart classroom, an inclusive space to attend to educational diversity
Congrés/acte: III CONGRESO INTERNACIONAL SEI 2019. SOCIEDAD, EDUCACIÓN E INCLUSIÓN
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Molero, Sanromà, Lázaro y Gisbert
Títol: La seguridad de las personas con discapacidad intelectual: App para facilitar las tareas de los cuerpos de seguridad i emergencias
Congrés/acte: XVI CONGRESO INTERNACIONAL Y XXXVI JORNADAS DE UNIVERSIDAD Y EDUCACIÓN INCLUSIVA
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Ríos Gonzalez, Oriol; Font, Marta; Renta Davids, Ana Ines; Valls, Rosa
Títol: Uni4Freedom. Breaking the Silence on LGBTQI+ Violence at Catalan Universities
Congrés/acte: ECER, EUROPEAN CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Sara Cagliero
Títol: Coneixement i discussió del nou protocol sobre assatjament que ha aprovat la UB.
Congrés/acte: JORNADA DE REFLEXIÓ SOBRE LA INCORPORACIÓ DE LA PERSPECTIVA DE GÈNERE A LA FACULTAT D¿EDUCACIÓ OBERTA A PAS I PDI
Congrés/acte: Invited paper
Any: 2019
Autor/a: Sara Cagliero
Títol: How do universities protect LGTBI people? The case of Catalan universities.
Congrés/acte: EUROPEAN CONFERENCE OF POLITICS AND GENDER
Congrés/acte: Paper
Any: 2019
Autor/a: Sara Cagliero
Títol: Protocols
Congrés/acte: JORNADA SOBRE LA INCORPORACIÓ DE LA PERSPECTIVA LGBTI A LES UNIVERSITATS CATALANES
Congrés/acte: Discussion board
Any: 2019
Autor/a: Shina, D.; Usart, M.; Esteve-González, V.
Títol: Participants¿ perceptions about their learning with FIRST LEGO® League Competition ¿ a gender study
Congrés/acte: 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON ROBOTICS IN EDUCATION (RIE).
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Silvia Molina Roldán
Títol: Interactive learning environments that improve the education of students with disabilities in special schools
Congrés/acte: EARLI 2019
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Silvia Molina Roldán, Oriol Ríos Gonzalez, Laura Ruiz-Eugenio, Javier Diez-Palomar
Títol: Education Students Being Part Of The Creation Of Scientific Content On Wikipedia
Congrés/acte: ECER 2019
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Silvia Molina Roldán, Rocío García Carrión, Esther Roca Campos, Lourdes Villardón Gallego
Títol: The Right to Quality Education for Children with Disabilities through Interactive Groups in Special Schools
Congrés/acte: ECER 2019
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Silvia Molina Roldán; Rocío García-Carrión; Esther Roca Campos; Andrea Khalfaoui
Títol: Interactive Learning Environments That Enhance Educational Quality of Students With Disabilities in Special Schools
Congrés/acte: 2019 AERA MEETING
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Tierno-García, J.M y Camarero-Figuerola, M
Títol: El feedback entre iguales en el Grado de Pedagogía
Congrés/acte: XIX CONGRESO INTERNACIOAL DE INVESTIGACIÓN EDUCATIVA: INVESTIGACIÓN COMPROMETIDA PARA LA TRANSFORMACIÓN SOCIAL (AIDIPE)
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019
Autor/a: Usart, M., Schina, D., Esteve-Gonzalez, V., Gisbert, M.
Títol: Are 21st century skills evaluated in robotics competitions? The case of first lego league competition
Congrés/acte: CSEDU2019: 11TH NTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTER SUPPORTED EDUCATION
Congrés/acte: Speaker
Any: 2019