Sou a: Portada > Estudis > Docència impartida de la professora Pàmies Pallisé, Maria Del Mar
Docència impartida de la professora Pàmies Pallisé, Maria Del Mar
Docència impartida de la professora Pàmies Pallisé, Maria Del Mar (curs actual)
GRAU
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2024)
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Doble titulació de grau en Administració i Direcció d'Empreses i en Dret (2014)
TREBALL DE FI DE GRAU II (G.ADE)
Doble titulació de grau en Administració i Direcció d'Empreses i en Màrqueting (2024)
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Doble titulació de grau en Administració i en Direcció d'Empreses i Finances i Comptabilitat (2014)
COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Doble titulació de grau en Administració i en Direcció d'Empreses i Finances i Comptabilitat (2024)
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2009)
COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
FONAMENTS DE MÀRQUETING
TREBALL DE FI DE GRAU
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2024)
COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2024)
COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
MÀSTER
Direcció d'Empreses (2016)
TREBALL DE FI DE MÀSTER
Emprenedoria i Innovació (2014)
TREBALL DE FI DE MÀSTER
Docència impartida de la professora Pàmies Pallisé, Maria Del Mar (cursos anteriors)
DOCTORAT
Programa de Doctorat en Economia i Empresa
- ECONOMIA I EMPRESA
- PROCÉS D'INVESTIGACIÓ
GRAU
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2024)
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
Doble titulació de grau en Administració i Direcció d'Empreses i en Dret (2014)
- COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
- TREBALL DE FI DE GRAU II (G.ADE)
Doble titulació de grau en Administració i Direcció d'Empreses i en Màrqueting (2021)
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
Doble titulació de grau en Administració i Direcció d'Empreses i en Màrqueting (2024)
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
Doble titulació de grau en Administració i en Direcció d'Empreses i Finances i Comptabilitat (2014)
- COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
- TREBALL DE FI DE GRAU I (G.FiC)
- TREBALL DE FI DE GRAU II (G.ADE)
Doble titulació de grau en Administració i en Direcció d'Empreses i Finances i Comptabilitat (2024)
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
Doble titulació de grau en Administració i en Direcció d'Empreses i en Tècniques de Desenvolupament d'Aplicacions Web i Mòbils (2019)
- CIUTADANIA
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2009)
- CIUTADANIA
- COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
- TREBALL DE FI DE GRAU
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2024)
- COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
- FONAMENTS DE MÀRQUETING
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
- COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2024)
- COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR
MÀSTER
Direcció d'Empreses (2016)
- PROCÉS D'INVESTIGACIÓ
- TREBALL DE FI DE MÀSTER
Emprenedoria i Innovació (2014)
- TREBALL DE FI DE MÀSTER