Sol·licitud de reserva d’espais com a representant dels estudiants en els òrgans de govern de la URV

*Els camps són obligatoris

La reserva s’ha d’efectuar en dies laborables i dintre de l’horari d’obertura del campus.

Dades del sol·licitant

Dades de l' òrgan de govern

Dades de l'activitat

Adjuntar arxiu PDF amb el programa de l'activitat

Requeriments tècnics

Escull, si cal, una o diverses opcions

El responsable del tractament de les vostres dades personals és la Universitat Rovira i Virgili, amb adreça postal carrer de l'Escorxador, s/n, 43003 de Tarragona, i pàgina web http://www.urv.cat. La URV disposa de delegat de protecció de dades amb qui podeu contactar a dpd@urv.cat. Les vostres dades personals s'incorporaran als registres d'activitats del tractament de la Universitat Rovira i Virgili únicament amb la finalitat de gestionar les reserves dels espais comuns del campus. En compliment de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, podeu accedir a les vostres dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la portabilitat, oposar-se al tractament i sol·licitar-ne la limitació, mitjançant un escrit adreçat a la Universitat Rovira i Virgili de forma presencial o postal al C/Escorxador, s/n, 43003 de Tarragona, o a través del registre electrònic a https://seuelectronica.urv.cat/.

Els organitzadors de l'activitat es comprometen a respectar i conservar el patrimoni de la Universitat, fer un ús correcte de les instal·lacions i dels béns així com deixar-los en les mateixes condicions en què se'ls ha cedit.En el cas que es produís qualsevol desperfecte, les despeses ocasionades seran assumides pels organitzadors de l'activitat. Si l'activitat a desenvolupar ocasiona despeses extraordinàries com ara assegurances, serveis de seguretat o consergeria, neteja, mesures de prevenció de riscos laborals, etc. hauran de ser assumides per l'organització de l'activitat.