saltar al contingut principal
Cercar
URV

Servei de Gestió de Persones

La missió del Servei de Gestió de Persones és gestionar els processos administratius derivats de l’evolució de la vida laboral del personal docent i investigador i del personal d’administració i serveis a la URV, des de l’accés fins a la finalització.

L’activitat comprèn la gestió dels processos de selecció, incorporació i desenvolupament professional. També té assignada la gestió de les retribucions, nòmines i despeses socials, el manteniment de les plantilles i bases de dades del personal.

Treballar a la URV
  • Servei de Gestió de Persones
  • Edifici N5, campus Sescelades
    C/ Marcel·lí Domingo, 2-4-6
    43007 – Tarragona
  • Horari d’atenció als usuaris:
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00

Gestió de retribucions

Gestió del PTGAS

  • Gil Fontanet Bausells
    Personal de suport administratiu
  • Soraya Rollizo Heras
    Personal de suport administratiu

Gestió de PDI

  • Laia Brull Rodriguez
    Certificacions, gestió de carnets, encàrrecs de rector i prestacions de serveis
  • 977 29 7936
  • Ester Gavaldà Vallespí
    Gestió de convocatòries, contractes i expedients administratius del Personal Investigador
  • 977 55 9504

Formació

Explotació de resultats