Carta de serveis del Servei de Gestió Acadèmica
A continuació es presenta la Carta dels serveis que ofereix el Servei de Gestió Acadèmica.
Aquesta carta inclou la descripció detallada dels serveis disponibles, així com les vies i canals d'accés a aquests. També s'estableixen els drets i deures dels usuaris per accedir als serveis i les vies de reclamació per a la resolució de possibles incidències.
El Servei de Gestió Acadèmics és l'ens responsable d'aquesta Carta de Serveis.
QUI SOM I COM ENS ORGANITZEM
El Servei de Gestió Acadèmica organitza els processos de planificació de la docència i de la gestió acadèmica dels estudiants estructurada en tres seccions:
- Planificació Acadèmica i Docent
- Admissió, Expedients i Títols
- Gestió de la Matrícula
Podeu conèixer amb més detall l'estructura del servei i la nostra ubicació.
QUÈ FEM?
La missió del Servei de Gestió Acadèmica és organitzar i gestionar els processos de la planificació de la docència i de la gestió acadèmica que afecten els estudiants de la URV.
El Servei de Gestió Acadèmica facilita als estudiants de grau, màster i doctorat tots els tràmits i els procediments que comporta la seva formació: accés, matrícules, beques de règim general i d'equitat, expedients, avaluació, obtenció de títols, entre d'altres. A més, s'ocupa dels plans d'estudis i les normatives d'àmbit acadèmic i docent.
ELS NOSTRES SERVEIS
Els serveis que el Servei de Gestió Acadèmica ofereix són els següents:
- Gestió i establiment de les directrius de les normatives de docència, acadèmica i de matrícula de grau i màster així com sobre aquells aspectes generals de la normativa de doctorat.
- Planificació, organització i gestió dels processos de gestió de preinscripció i admissió dels estudiants de grau i màster.
- Planificació, organització i gestió dels processos de matrícula, gestió d’expedients i títols i SET dels estudiants de grau, màster i doctorat.
- Definició dels processos acadèmics i establiment de directrius per a la gestió acadèmica de les secretaries de campus i centres, garantint l’homogeneïtat en els procediments.
- Orientació i comunicació de directrius acadèmiques als centres adscrits, assegurant una gestió coherent amb les polítiques institucionals.
- Desenvolupament i gestió de les millores, amb les diferents unitats implicades, de les funcionalitats dels programes informàtics propis de l'àmbit d'actuació.
- Contribució al desenvolupament dels programes informàtics institucionals de l’àmbit d’actuació.
- Implementació i manteniment de la gestió per processos, la carta de serveis i els sistemes de gestió de qualitat.
- Atenció als requisits de les diferents auditories, òrgans d'intervenció, etc.
- Manteniment i actualització de la pàgina web i altres serveis virtuals de l'àrea de gestió acadèmica.
L'accés als serveis és restringit al personal de la URV que organitza i gestiona els ensenyaments de la Universitat així com als estudiants, exestudiants de la Universitat Rovira i Virgili.
Els serveis que us prestem són gratuïts llevat dels tràmits o gestions que sí que comporten el pagament d'una taxa o preu públic determinat. Aquests preus s'especifiquen a la descripció de cada servei específic.
DRETS I DEURES DELS USUARIS
Amb caràcter específic, com a persones destinatàries dels serveis expressats en la carta de serveis, tenen els drets següents:
- Rebre un tracte que sigui conforme als principis ètics i la legislació vigent.
- Rebre la informació acadèmica sobre els plans d'estudis i els programes de les assignatures abans de matricular-s'hi.
- Ser atès de forma correcta i eficient per part del personal del Servei.
- Tenir garantit un respecte absolut per la confidencialitat de les dades personals en compliment de la Llei orgànica de protecció dedades i garantia dels drets digitals.
- Suggerir millores i exposar queixes.
- Ser informats sobre els serveis als quals poden accedir i sobre els requisits necessaris per utilitzar-los.
- Rebre la informació general i específica en els procediments que es tramitin des d'aquesta unitat de manera presencial, telefònica o telemàtica.
Així mateix, com a usuaris teniu els següents deures:
- Mantenir en tot moment un comportament adequat i respectuós amb la resta d'usuaris i amb el personal del servei.
- Aportar la informació requerida amb temps i forma per a la gestió correcta dels tràmits.
- Comunicar les deficiències o millores dels procediments dels serveis oferts mitjançant l'ús del canal de comunicació habilitat per a tal fi.
CONSULTES, QUEIXES I SUGGERIMENTS
Et podrem atendre presencialment, per correu electrònic i per telèfon:
- beques de règim general i equitat: beques@urv.cat- 977558614
- preinscripció universitària per als estudis de Grau i del Màster de Formació del Professorat: preinscripcio.sga@urv.cat - 977559512
Contacte
- Campus Catalunya
- Av. Catalunya, 35. 43002 Tarragona
- Tel. preinscripció: 977 559 512
- Tel. beques: 977 558 614
- Fax 977 256 575
Horaris
- Horari d'atenció presencial i telefònica:
De 9.30 h a 13.30 h, de dilluns a divendres