QUAN M'HE DE MATRICULAR ?

1.1. Quin dia i en quin horari m'he de matricular?
1.2. No entenc en quina data m'he de matricular
1.3. M'he de matricular cada quadrimestre o cada curs?
1.4. M'he traslladat, adaptat, canviat d'ensenyament... quan m'he de matricular?
1.5. Quan serà vàlida la meva matrícula?

1.1. Quin dia i en quin horari m'he de matricular?

A) Estudiants de nou accés, de manera general:

• Admesos 1ª fase i 2ª fase
    • Del 15 al 31 de juliol
  • Admesos 3ª fase
  • Admesos fase extraordinària
    • Del 9 al 16 d’octubre

Tot i així, un cop tinguis una plaça assignada, des de la Secretaria del Centre/Campus corresponent, et faran arribar a través del correu electrònic una comunicació amb indicacions del calendari, dia i instruccions necessàries per realitzar la matrícula. Pots posar-te en contacte amb la teva Secretaria.

B) Estudiants de la URV (estudiants a partir del segon curs):

• Del 27 al 31 de juliol

1.2. No entenc en quina data m'he de matricular

Envia un correu electrònic exposant els fets al teu centre (contacteu); tan aviat com sigui possible et respondrem.

1.3. M'he de matricular cada quadrimestre o cada curs?

La URV té establerta la matrícula anual, no quadrimestral. No obstant, una vegada matriculat del número de crèdits mínims establerts a la normativa de permanència, del 5 al 24 de febrer, l'estudiant pot efectuar les modificacions de matrícula següents, mentre afectin assignatures del segon quadrimestre:

• canvi de grup
  • ampliació d'assignatures
  • substitució d'assignatures
  • renúncia d'assignatures

A nivell general, el dia 21 de setembre, a partir de les 8 h. No obstant, en la notificació que t'ha lliurat el centre consta la data en què pots formalitzar la matrícula. Per altra banda, pots consultar la data de la matrícula d'acord amb l'exposat al punt 1.1.

1.5. Quan serà vàlida la meva matrícula?

La matrícula serà vàlida quan facis efectius tots els imports i hagis lliurat a la secretaria la documentació corresponent.