Preguntes freqüents
Complement bàsic i addicional per mèrits docents (quinquennis)
Quan comença el procés d’avaluació?
Amb la resolució publicada a la seu electrònica abans del 31 de desembre.
Quines categories tenen l’avaluació obligatòria?
S'avalua tot el professorat funcionari: catedràtic o catedràtica d'universitat, titular d'universitat, catedràtic o catedràtica d'escola universitària, titular d'escola universitària.
També s'avaluen les figures següents del professorat laboral: catedràtic contractat o catedràtica contractada, agregat o agregada, col·laborador o col·laboradora i lector o lectora.
L'avaluació obligatòria té efectes acadèmics. Si voleu que també tingui efectes econòmics, heu de presentar la sol·licitud dins de termini.
Si no estic en alguna de les categories anteriors, també se’m pot valorar?
El professorat doctor en comissió de serveis, el professorat visitant, el professorat distingit, el personal investigador dels programes Ramón y Cajal i Beatriz Galindo poden sol·licitar l'avaluació voluntària amb efectes acadèmics i sense efectes econòmics.
Quin període puc avaluar?
Es pot sol·licitar l'avaluació o el reconeixement de períodes de cinc anys de l'activitat docent, que s'ha de fer per cursos acadèmics (compresos entre l'1 de setembre i el 31 d'agost).
Per computar els cinc anys d'activitat docent, els períodes de docència prestats a situacions a temps parcial comptabilitzen un 50% de la durada del període. Per exemple, un any de contractació com a professorat associat equival a sis mesos a temps complet.
Recurs
Les persones avaluades poden presentar un recurs d'alçada davant del rector o rectora contra l'acord pres per la Comissió d'Avaluació del Col·lectiu Docent i Investigador (CACDI), en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació de l'esmentat acord. El rector o rectora pot sol·licitar, si escau, un informe a la CACDI per resoldre les al·legacions de la persona recurrent.
