saltar al contingut principal
Cercar
URV

Carta de serveis de l'Oficina de l'Estudiant

A continuació es presenta la Carta dels serveis que ofereix l’Oficina de l’Estudiant. 

Aquesta carta inclou la descripció detallada dels serveis disponibles, així com les vies i canals d'accés a aquests. També s'estableixen els drets i deures dels usuaris per accedir als serveis i les vies de reclamació per a la resolució de possibles incidències.

L’Oficina de l’Estudiant és l'ens responsable d'aquesta Carta de Serveis.

QUI SOM I COM ENS ORGANITZEM

L’Oficina de l’Estudiant organitza els seus processos estructurada en dues seccions: 

  • Promoció, accés i estudiants
  • Ocupació i Alumni URV

Podeu conèixer amb més detall l’estructura del servei, accedint al següent enllaç, a l’apartat “Equip Humà”.

QUÈ FEM?

La missió de l’Oficina de l’Estudiant és la d’impulsar i desenvolupar les accions que facilitin i millorin la promoció dels estudi de grau i màster oficial, l’accés a la universitat, les polítiques de representació i associacionisme d’estudiants, les beques i els ajuts que promou la Universitat, la inserció laboral des estudiants i titulats i la gestió del programa Alumni URV.  


 

ELS NOSTRES SERVEIS

L’Oficina de l’Estudiant centra la seva activitat a orientar els estudiants abans, durant i després dels estudis a la URV. Entre altres funcions, assumeix: 

  • La promoció de l’oferta d’ensenyaments de grau i màster universitari.
  • L’organització de les proves d’accés a la universitat. 
  • La gestió de programes i accions adreçats a estudiants i centres de secundària (programa Nexes).
  • La gestió de beques i ajuts promoguts per la Universitat.
  • La coordinació de la gestió de les pràctiques externes dels estudiants.
  • El desenvolupament d’accions d’orientació acadèmica i professional, l’impuls d’accions de millora de la carrera professional dels estudiants i titulats, i la gestió de la Borsa de Treball.
  • L’impuls i el suport a l’aula de debat.
  • La gestió de la Borsa d’Habitatge.
  • El suport al Consell d’Estudiants i a les associacions d’estudiants. 
  • La gestió del programa Alumni URV.  

L'accés als serveis és restringit als futurs estudiants, els estudiants i ex-estudiants de la Universitat Rovira i Virgili. També s’ofereix servei a les associacions d’estudiants i a les empreses que cerquen personal compatible amb els estudis oferts per la URV.

Els serveis que us prestem són gratuïts llevat dels tràmits o gestions que sí que comporten el pagament d'una taxa o preu públic determinat. Aquests preus s'especifiquen a la descripció de cada servei específic. 

Accés als serveis que oferim:

DRETS I DEURES DELS USUARIS

Amb caràcter específic, com a persones destinatàries dels serveis expressats en la carta de serveis, tenen els drets següents:

  1. Rebre un tracte que sigui conforme als principis ètics i la legislació vigent.
  2. Ser informats sobre els serveis als quals poden accedir i sobre els requisits necessaris per utilitzar-los.
  3. Ser atès de forma correcta i eficient per part del personal del Servei.
  4. Tenir garantit un respecte absolut per la confidencialitat de les dades personals en compliment de la Llei orgànica de protecció dedades i garantia dels drets digitals.
  5. Suggerir millores i exposar queixes.
  6. Rebre la informació general i específica en els procediments que es tramitin des d'aquesta unitat de manera presencial, telefònica o telemàtica.

Així mateix, com a usuaris teniu els següents deures:

  1. Mantenir en tot moment un comportament adequat i respectuós amb la resta d'usuaris i amb el personal del servei. 
  2. Aportar la informació requerida amb temps i forma per a la gestió correcta dels tràmits.
  3. Comunicar les deficiències o millores dels procediments dels serveis oferts mitjançant l'ús del canal de comunicació habilitat per a tal fi.

CONSULTES, QUEIXES I SUGGERIMENTS

  • Oficina de l'Estudiant
  • Edifici F, Campus Catalunya
  • Av. Catalunya, 35
  • 43002 - Tarragona
  • Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 h.

VERSIONS DE LA CARTA DE SERVEIS

  • L'òrgan responsable d'aquesta carta de serveis és el cap de l’Oficina de l’Estudiant.

Versió vigent:  20/06/2025 - Primera edició de la carta