Carta de serveis de l'Oficina de l'Estudiant
A continuació es presenta la Carta dels serveis que ofereix l’Oficina de l’Estudiant.
Aquesta carta inclou la descripció detallada dels serveis disponibles, així com les vies i canals d'accés a aquests. També s'estableixen els drets i deures dels usuaris per accedir als serveis i les vies de reclamació per a la resolució de possibles incidències.
L’Oficina de l’Estudiant és l'ens responsable d'aquesta Carta de Serveis.
QUI SOM I COM ENS ORGANITZEM
L’Oficina de l’Estudiant organitza els seus processos estructurada en dues seccions:
- Promoció, accés i estudiants
- Ocupació i Alumni URV
Podeu conèixer amb més detall l’estructura del servei, accedint al següent enllaç, a l’apartat “Equip Humà”.
QUÈ FEM?
La missió de l’Oficina de l’Estudiant és la d’impulsar i desenvolupar les accions que facilitin i millorin la promoció dels estudi de grau i màster oficial, l’accés a la universitat, les polítiques de representació i associacionisme d’estudiants, les beques i els ajuts que promou la Universitat, la inserció laboral des estudiants i titulats i la gestió del programa Alumni URV.
ELS NOSTRES SERVEIS
L’Oficina de l’Estudiant centra la seva activitat a orientar els estudiants abans, durant i després dels estudis a la URV. Entre altres funcions, assumeix:
- La promoció de l’oferta d’ensenyaments de grau i màster universitari.
- L’organització de les proves d’accés a la universitat.
- La gestió de programes i accions adreçats a estudiants i centres de secundària (programa Nexes).
- La gestió de beques i ajuts promoguts per la Universitat.
- La coordinació de la gestió de les pràctiques externes dels estudiants.
- El desenvolupament d’accions d’orientació acadèmica i professional, l’impuls d’accions de millora de la carrera professional dels estudiants i titulats, i la gestió de la Borsa de Treball.
- L’impuls i el suport a l’aula de debat.
- La gestió de la Borsa d’Habitatge.
- El suport al Consell d’Estudiants i a les associacions d’estudiants.
- La gestió del programa Alumni URV.
L'accés als serveis és restringit als futurs estudiants, els estudiants i ex-estudiants de la Universitat Rovira i Virgili. També s’ofereix servei a les associacions d’estudiants i a les empreses que cerquen personal compatible amb els estudis oferts per la URV.
Els serveis que us prestem són gratuïts llevat dels tràmits o gestions que sí que comporten el pagament d'una taxa o preu públic determinat. Aquests preus s'especifiquen a la descripció de cada servei específic.
Accés als serveis que oferim:
DRETS I DEURES DELS USUARIS
Amb caràcter específic, com a persones destinatàries dels serveis expressats en la carta de serveis, tenen els drets següents:
- Rebre un tracte que sigui conforme als principis ètics i la legislació vigent.
- Ser informats sobre els serveis als quals poden accedir i sobre els requisits necessaris per utilitzar-los.
- Ser atès de forma correcta i eficient per part del personal del Servei.
- Tenir garantit un respecte absolut per la confidencialitat de les dades personals en compliment de la Llei orgànica de protecció dedades i garantia dels drets digitals.
- Suggerir millores i exposar queixes.
- Rebre la informació general i específica en els procediments que es tramitin des d'aquesta unitat de manera presencial, telefònica o telemàtica.
Així mateix, com a usuaris teniu els següents deures:
- Mantenir en tot moment un comportament adequat i respectuós amb la resta d'usuaris i amb el personal del servei.
- Aportar la informació requerida amb temps i forma per a la gestió correcta dels tràmits.
- Comunicar les deficiències o millores dels procediments dels serveis oferts mitjançant l'ús del canal de comunicació habilitat per a tal fi.
CONSULTES, QUEIXES I SUGGERIMENTS
- Oficina de l'Estudiant
- Edifici F, Campus Catalunya
- Av. Catalunya, 35
- 43002 - Tarragona
- ofes@urv.cat
- Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 h.