saltar al contingut principal
Cercar
URV

Modificació de l'assignació de docència en una assignatura

  • CONCEPTE: modificació d’una assignatura que comporti afegir o eliminar algun dels departaments implicats en la docència.

TRÀMITS DE LA SOL·LICITUD 

CENTRE

El Tècnic o la Tècnica de l’Oficina de Suport al Deganat/Direcció (TOSD) del centre, al qual està adscrita la docència de l'assignatura a modificar, ha de recollir les conformitats de les direccions dels departaments afectats. Quedarà registrat amb l’acord de la Junta de Centre d’aprovació dels itineraris, o bé, com una modificació de l’encàrrec docent que figura en els itineraris. 

Descarrega't el diagrama de flux del procés (NOU PROCÉS a partir del 5 de juny de 2025)

PROCÉS 

Abans de l’inici del curs acadèmic s’incorporarà el canvi a la proposta d'itineraris curriculars que es traslladarà al Servei de Gestió Acadèmica. Aquests canvis s'indiquen directament sobre els itineraris quan es negocia el POA i, a més a més: 

  • Pels plans d’estudis vinculats al RD 1393/2007 el o la TOSD tramita la modificació, adjuntant la conformitat dels departaments afectats, a través del formulari web al Servei de Gestió Acadèmica.  

  • Pels plans d’estudis vinculats al RD 822/2021 el Tècnic o la Tècnica de Suport a la Qualitat Docent (TSQD) tramita la modificació de la memòria, un cop rebuda la conformitat dels departaments afectats, emplenant el formulari de modificació (Alchemer). 

Si el canvi es fa iniciat el curs acadèmic el procés a seguir és:   

  • Pels plans d'estudis vinculats al RD 1393/2007 el o la TOSD tramita la modificació, adjuntant la conformitat dels departaments afectats, a través del formulari web al Servei de Gestió Acadèmica. 

  • Pels plans d'estudis vinculats al RD 822/2021 el o la TSQD tramita la modificació de la memòria, un cop rebuda la conformitat dels departaments afectats, emplenant el formulari de modificació (Alchemer).

RESOLUCIÓ 

El Servei de Gestió Acadèmica revisa el canvi proposat:

  • Si aquest canvi és procedent es modificarà l’assignació adscrita de la docència de l’assignatura. Es comunicarà al centre corresponent i als departaments afectats. 

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Com s'ha d'enviar la conformitat de les direccions dels departaments afectats al Servei de Gestió Acadèmica?

La conformitat de les direccions dels departaments afectats per una modificació d'assignació de docència es pot recollir a través d'un correu electrònic en el qual, els directors o directores dels departaments, donen el seu vistiplau i estan d'acord amb la modificació d'assignació docent que correspongui.

Segons el procés establert, quan s’ha d'enviar la conformitat de les direccions dels departaments afectats al Servei de Gestió Acadèmica, s'ha de fer a través del formulari web d'aquest tràmit, tot adjuntat la conformitat en un fitxer guardat en format PDF. 

Criteris per fer una modificació a un pla d'estudis que és una doble titulació.

• Si el departament que es vol afegir a l’assignatura de la doble titulació ja consta a la corresponent assignatura del pla simple, només cal informar aquest cas a la Secció de Planificació Acadèmica i Docent del Servei de Gestió Acadèmica a través d’un correu electrònic a la cap de secció per tal de fer l’actualització corresponent.

• Si el departament que es vol afegir a l’assignatura de la doble titulació no consta a la corresponent assignatura del pla simple, llavors el centre responsable del pla simple haurà de tramitar la sol·licitud de modificació d'assignació de docència, tot seguint l’organigrama del procés establert.