Carta de serveis del Centre Internacional
A continuació es presenta la Carta dels serveis que ofereix el Centre Internacional.
Aquesta carta inclou la descripció detallada dels serveis disponibles, així com les vies i canals d'accés a aquests. També s'estableixen els drets i deures dels usuaris per accedir als serveis i les vies de reclamació per a la resolució de possibles incidències.
El Centre Internacional és l'ens responsable d'aquesta Carta de Serveis.
QUI SOM I COM ENS ORGANITZEM
El Centre Internacional organitza els seus processos estructurat en dues seccions:
- Estratègia Internacional
- Mobilitat i Acollida Internacional
Podeu conèixer amb més detall l’estructura del servei, accedint al següent enllaç, a l’apartat “Equip Humà”.
QUÈ FEM?
La missió del Centre Internacional és la d'impulsar i gestionar la mobilitat acadèmica i la col·laboració internacional, d'acord amb el Pla Estratègic d'Internacionalització i les directrius de la persona delegada del rector per a les Relacions Internacionals, per reforçar la internacionalització transversal, inclusiva i la projecció global de la URV.
ELS NOSTRES SERVEIS
El Centre Internacional centra la seva activitat a impulsar i gestionar la mobilitat acadèmica i la col·laboració internacional. Entre altres funcions, assumeix:
- Difusió de l'oferta acadèmica de la universitat a escala internacional, per afavorir l'atracció d'estudiants i la projecció global de la institució.
- Promoció de la cultura de la internacionalització i gestió de l'estratègia corresponent en tots els àmbits d'activitat de la URV, per garantir una integració transversal, efectiva i coherent del component internacional en la institució.
- Foment de la cultura d'internacionalització a casa en coordinació amb els Centres, Serveis i Unitats de la URV, promovent accions per garantir un desplegament transversal i inclusió a tots els àmbits d'actuació de la universitat.
- Gestio dels convenis específics de mobilitat, les convocatòries i els programes de mobilitat adreçats a l'estudiantat, el PTGAS i el PDI, per facilitar les estades formatives, professionals i acadèmiques en el marc de la internacionalització.
- Difusió i gestió dels programes de beques i ajuts de mobilitat, en col·laboració amb altres institucions públiques i privades, per afavorir la participació de la comunitat universitària en iniciatives de mobilitat.
- Suport a l'organització i coordinació de visites institucionals internacionals promogudes per la Unitat o per la persona delegada del rector per a les Relacions Internacionals, per garantir una acollida i desenvolupament adequats de les trobades institucionals.
- Gestió de projectes relacionats amb la mobilitat i la internacionalització de l'educació superior des de la presentació de convocatòries fins a la seva execució i justificació, garantint el compliment dels requisits i terminis establerts.
- Planificació i gestió de les accions de formació del personal de la URV en l'àmbit de la internacionalització.
- Disseny d'estratègies de difusió i promoció dels projectes, convocatòries i accions internacionalitzadores i elaboració de material informatiu i divulgatiu propi de l'àmbit d'actuació.
Els nostres serveis estan destinats a la comunitat universitària de la URV (estudiants, TDI i PTGAS), a la comunitat universitària d’altres universitats o centres adscrits i als agents que promouen les relacions internacionals entre universitats (entitats públiques i privades i xarxes universitàries principalment).
Els serveis que us prestem són gratuïts llevat dels tràmits o gestions que sí que comporten el pagament d'una taxa o preu públic determinat. Aquests preus s'especifiquen a la descripció de cada servei específic.
Accés als serveis que oferim:
DRETS I DEURES DELS USUARIS
Amb caràcter específic, com a persones destinatàries dels serveis expressats en la carta de serveis, tenen els drets següents:
- Rebre un tracte que sigui conforme als principis ètics i la legislació vigent.
- Ser informats sobre els serveis als quals poden accedir i sobre els requisits necessaris per utilitzar-los.
- Ser atès de forma correcta i eficient per part del personal del Centre.
- Tenir garantit un respecte absolut per la confidencialitat de les dades personals en compliment de la Llei orgànica de protecció dedades i garantia dels drets digitals.
- Suggerir millores i exposar queixes.
- Rebre una resposta clara i raonada a les seves peticions, reclamacions o suggeriments.
- Rebre la informació general i específica en els procediments que es tramitin des d'aquesta unitat de manera presencial, telefònica o telemàtica.
Així mateix, com a usuaris teniu els següents deures:
- Mantenir en tot moment un comportament adequat i respectuós amb la resta d'usuaris i amb el personal del Centre.
- Aportar la informació requerida amb temps i forma per a la gestió correcta dels tràmits.
- Comunicar les deficiències o millores dels procediments dels serveis oferts mitjançant l'ús del canal de comunicació habilitat per a tal fi.