saltar al contingut principal
Cercar
URV

Preguntes més freqüents sobre els màsters universitaris URV

  • Quina durada tenen els Màsters?
    • Els programes de Màster tenen una extensió mínima de 60 i una màxima de 120 crèdits ECTS, que equivalen a 1 curs acadèmic en el cas de 60 ECTS, a un curs i mig en el cas de 90 ECTS i a 2 cursos en els de 120 ECTS.
  • Què és un crèdit ECTS?
    • És la unitat de valor dels ensenyaments universitaris de l'Espai Europeu d'Educació Superior. A la URV cada crèdit equival a 25 hores de treball de l'estudiant.
  • Quin és el cost mitjà del màster?
    • Aproximadament 2.910 € per curs acadèmic, taxes incloses. (per al curs 2016-2017)
  • Quan comença el màster?
    • El curs acadèmic a la URV comença cada mes de setembre. Alguns programes s’inicien a l’octubre.
  • Què he de fer per estudiar un màster a la URV?
    • Consulta quins són els passos que has de seguir per poder estudiar un màster a la URV a l'apartat Inscripció pas a pas.
  • He d'abonar algun import per fer la preinscripció?
    • Sí, 30,21 €, que hauràs de pagar amb targeta seguint les indicacions que apareixen en el moment de fer la preinscripció en línia. Si vols preinscriure’t en més d’un màster, hauràs de pagar 30,21 € per cada preinscripció. Aquest import no és reemborsable.
  • Quins documents s'han de presentar per poder ser admès?
    • Segons on hagis obtingut el teu títol, hauràs de presentar una documentació o una altra. Consulta quina documentació has d'entregar segons el lloc on hagis estudiat al pas 3 de la inscripció: Documentació.
  • He de tenir el títol homologat per poder estudiar un màster a la URV?
    • No. El títol no s’ha d’homologar però sí que és necessari legalitzar-lo si no l’has obtingut en un país de la UE. Consulta quins documents requereixen legalització o traducció i com realitzar aquests tràmits a l'apartat de Requisits de la documentació estrangera.
  • He d’enviar els originals dels documents d’accés?
    • Sí però primer la documentació s’ha de penjar en format digital al gestor documental per tal que la Secretaria del Campus valori si compleixis els requisits establerts. Un cop admès/a, hauràs de fer arribar a la Secretaria del Campus, les còpies compulsades de la teva documentació abans de formalitzar la matrícula.
  • On he d’enviar la documentació?
  • Quan sabré si estic admès/a?
    • Quan la Secretaria del Campus hagi comprovat que la teva documentació és correcta, la Comissió Acadèmica valorarà si estàs admès/a en un termini màxim de 30 dies
  • Com puc saber si he estat admès?
    • A través del nostre web podràs consultar l'estat de la teva sol·licitud. Consulta el pas 4 de la incripció: Admissió.
  • Necessito una carta d’admissió per sol·licitar el visat d’estudiant. A qui li puc demanar?
    • Un cop siguis admès/a, rebràs un correu electrònic informant-te que tens una plaça reservada en el màster. En aquest moment pots demanar la carta d’admissió a la Secretaria del Campus.
  • Quan em puc matricular?
    • Després de ser admès o admesa, en el termini establert per a cada fase de preinscripció.
  • Com he de fer la matrícula?
    • A través de la pàgina web de la URV, a l'apartat Automatrícula. Consulta els passos que cal seguir abans de fer la matrícula de màster al pas 5 de la inscripció: Matrícula.
  • Com he de fer el pagament de la matrícula?
  • Quan he de pagar la matrícula?
  • Es pot pagar la matrícula de forma fraccionada?
  • Quines beques hi ha?
    • Pots consultar la nostra pàgina web sobre Beques i ajuts totes les beques adreçades als estudiants de màster. 
  • Sóc estudiant internacional, qui em pot assessorar sobre els tràmits d’estrangeria? Què he de fer quan arribi?