Com inscriure't en un màster universitari URV pas a pas
- PAS 1: OFERTA
- PAS 2: PREINSCRIPCIÓ
- PAS 3: DOCUMENTACIÓ
- PAS 4: ADMISSIÓ
- PAS 5: MATRÍCULA
Una vegada revisada la teva sol·licitud i documentació mínima d’accés, es valorarà l'admissió acadèmica al màster.
Rebràs un correu electrònic informatiu.
- Si ets admès/a:
- Rebràs informació sobre l'estat de compliment dels requisits de la teva documentació que podràs consultar a través del gestor documental.
- Podràs tramitar el visat d'estada per estudiar un Màster a la URV. Pots consultar la guia sobre com tramitar-lo aquí.
- Si la documentació compleix amb els requisits formals necessaris, podràs formalitzar la matrícula en el termini establert d'acord amb la teva fase de preinscripció. Consulta aquí el calendari.
- Si ets exclòs/a:
- Rebràs informació sobre el motiu d'exclusió.
- Podràs tornar a formalitzar la preinscripció en un altre Màster, o en el mateix, si hi ha places vacants, en el termini establert.
Al gestor documental trobaràs informació sobre el teu estat de preinscripció. Per a més informació sobre aquest estat, consulta aquí.