Màsters > Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria - 7a edició

Admissió

El Màster Universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria s’adreça a estudiants amb una formació anterior en l'àmbit de les Ciències de la Salut, principalment Infermeria, que tinguin interès en aprofundir en coneixements relacionats en aquest camp i adquirir una formació avançada de carácter científic i d'investigació dins l'àrea d'Infermeria.

Documentació específica obligatòria

A més de la documentació general obligatòria per fer la preinscripció, aquest màster requereix que presentis el curriculum vitae seguint el model establert per la Facultat d’Infermeria.

La comissió acadèmica del màster podrà demanar-te les acreditacions del teu currículum que consideri oportunes, de manera que inicialment no cal adjuntar-hi cap documentació.

Criteris de selecció

• Expedient acadèmic.
  • Activitat assistencial.
  • Experiència docent i de recerca.
  • Experiència en llocs de gestió.
  • Formació i mobilitat.

Oficina d'Atenció al Màster