Màsters > Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Modalitat
Presencial / Virtual
Idioma d'impartició
Modalitat presencial: català (60%) i castellà (40%). Modalitat virtual: castellà (100%).
Horari

Per la modalitat presencial: dimecres i dijous cada 15 dies de 9:00 h a 14:00 h i de 15:00 h a 20:00 h.

Data d’inici i final de la docència

D’octubre del 2018 a juny del 2019

Coordinació acadèmica
Dra. Mª Antònia Martorell / Dra. Mª Jesús Aguaron
Centre de la URV
Facultat d'Infermeria (URV)

Oficina d'Atenció al Màster
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

El Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria ofereix als alumnes una formació avançada de caràcter científic i promou la formació en recerca dins l'àrea de coneixement de la infermeria, donant resposta al desenvolupament acadèmic i professional en l'àmbit propi de la disciplina infermera del segle XXI.

En termes teòrics i metodològics respon al repte d'aportar nous instruments per a la recerca sobre les cures en una societat canviant i complexa, al mateix temps que contribueix a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones en totes les seves dimensions biològiques, psicològiques i socials.

La formació de postgrau amb perfil investigador et dona eines al professional per fer recerca, gestionar els processos de cures complexes, fer funcions educatives i de suport als professionals de la infermeria i et permet actuar com a agent de canvi social.

• AQU Investigació en ciències de la infermeria