Màster Universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria - 5a edició

Aquest màster ofereix als alumnes una formació avançada de caràcter científic i promou la formació en recerca dins l'àrea de coneixement de la infermeria. Així, es pretén donar resposta al desenvolupament acadèmic i professional en l'àmbit propi de la disciplina infermera del segle XXI.

En termes teòrics i metodològics respon al repte d'aportar nous instruments per a la recerca sobre les cures en una societat canviant i complexa, al mateix temps que contribueix a millorar la salut i la qualitat de vida de les persones en totes les seves dimensions biològiques, psicològiques i socials.

La formació de postgrau amb perfil investigador donarà eines al professional per fer recerca, gestionar els processos de cures complexes, fer funcions educatives i de suport als professionals de la infermeria i permetrà actuar com a agent de canvi social.

Màster Universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria
Descripció del títol (enllaç RUCT)
Durada 60 ECTS - 1 any
Modalitat  Presencial
Horari Presencialitat: dimecres i dijous cada 15 dies de 9:00 h a 14:00 h i de 15:00 h a 20:00 h.
Idioma d'impartició Català (60%), castellà (40%)
Places de nou ingrés  40
Centre

Facultat d'Infermeria