Màsters > Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Màster universitari en Investigació en Ciències de la Infermeria

Experiències

Aina Folgueiras Vila

Infermera a l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

“El màster et dona eines per millorar el teu desenvolupament en la pràctica assistencial. El que més m'ha agradat d'aquest programa és la diversitat en les assignatures, totes elles estan pensades per abordar gairebé tots els àmbits que conformen la investigació en infermeria. Motiva el desig de contribuir al canvi i a la millora de la qualitat en el fet de cuidar.”

Marta Aguayo Álvarez

Infermera de Participació Ciutadana Secretaria de la comissió d'humanització a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron

“El màster m'ha proporcionat eines de recerca de tota mena i m'ha obert la ment per enfocar nous projectes tant de recerca com laborals. M'ha fet molt més crítica a l'hora de plantejar problemes i possibles solucions en la pràctica clínica o desenvolupament de projectes de millora de la qualitat assistencial, en diferents àmbits com la seguretat, l’eficiència o l’experiència de pacient.”

Laia Raigal Aran

Espanya

Graduada en Infermeria (URV).

Màster en Investigació en Ciències de la Infermeria (URV).

Estudiant del Grau en Psicologia (UOC).

Doctoranda al Programa de Doctorat en Infermeria i Salut de la URV.

Infermera al Pius Hospital de Valls.

“El màster m’ha donat eines per millorar la capacitat crítica, fent sorgir l’anhel de crear un motor de canvi que millori l’atenció a les persones. Cal destacar també la facilitat per compaginar els estudis amb la pràctica assistencial, un requeriment que en el meu cas se’m feia indispensable i que vaig poder compaginar al cent per cent.”

Marisa Duarte Dias

Portugal

Graduada en Infermeria (Escola d’Infermeria d’Oporto).

Màster en Investigació en Ciències de la Infermeria (URV).

DUI a l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus.

“El programa és molt complet, ja que abraça múltiples àmbits i proporciona les eines necessàries per a la formació de professionals especialitzats en la investigació. Actualment el mercat laboral demanda cada cop més treballadors qualificats, i per tant, poder especialitzar-se en una àrea concreta pot resultar un element diferenciador. En el meu cas, el màster m’ha permès reorientar la meva carrera professional i poder col·laborar en alguns projectes d’investigació en el context hospitalari.”

Anaïs Garcia Garcia

Espanya

Graduada en Infermeria (URV).

Màster en Investigació en Ciències de la Infermeria (URV).

Doctoranda al Programa de Doctorat en Infermeria i Salut de la URV.

Treballa en un centre d’addiccions.

“El màster em va captivar degut a la riquesa de coneixement que cada professor ha aportat a l’assignatura, de la que molts potser no en són conscients. L’impacte que ha comportat en la meva carrera professional ha estat molt positiu i reconegut. El recomano perquè fan falta més infermers i infermeres que apostin per la investigació, perquè recerca i infermeria han d'anar de la mà.”