ir al contenido principal
Buscar
URV

Carta de serveis del Centre Internacional

A continuació es presenta la Carta dels serveis que ofereix el Centre Internacional. 

Aquesta carta inclou la descripció detallada dels serveis disponibles, així com les vies i canals d'accés a aquests. També s'estableixen els drets i deures dels usuaris per accedir als serveis i les vies de reclamació per a la resolució de possibles incidències.

El Centre Internacional és l'ens responsable d'aquesta Carta de Serveis.

QUI SOM I COM ENS ORGANITZEM

El Centre Internacional organitza els seus processos estructurat en dues seccions: 

  • Estratègia Internacional
  • Mobilitat i Acollida Internacional

Podeu conèixer amb més detall l’estructura del servei, accedint al següent enllaç, a l’apartat “Equip Humà”.

QUÈ FEM?

La missió del Centre Internacional és la d'impulsar i gestionar la mobilitat acadèmica i la col·laboració internacional, d'acord amb el Pla Estratègic d'Internacionalització i les directrius de la persona delegada del rector per a les Relacions Internacionals, per reforçar la internacionalització transversal, inclusiva i la projecció global de la URV.

ELS NOSTRES SERVEIS

El Centre Internacional centra la seva activitat a impulsar i gestionar la mobilitat acadèmica i la col·laboració internacional. Entre altres funcions, assumeix:

  • Difusió de l'oferta acadèmica de la universitat a escala internacional, per afavorir l'atracció d'estudiants i la projecció global de la institució.
  • Promoció de la cultura de la internacionalització i gestió de l'estratègia corresponent en tots els àmbits d'activitat de la URV, per garantir una integració transversal, efectiva i coherent del component internacional en la institució.
  • Foment de la cultura d'internacionalització a casa en coordinació amb els Centres, Serveis i Unitats de la URV, promovent accions per garantir un desplegament transversal i inclusió a tots els àmbits d'actuació de la universitat.
  • Gestio dels convenis específics de mobilitat, les convocatòries i els programes de mobilitat adreçats a l'estudiantat, el PTGAS i el PDI, per facilitar les estades formatives, professionals i acadèmiques en el marc de la internacionalització.
  • Difusió i gestió dels programes de beques i ajuts de mobilitat, en col·laboració amb altres institucions públiques i privades, per afavorir la participació de la comunitat universitària en iniciatives de mobilitat.
  • Suport a l'organització i coordinació de visites institucionals internacionals promogudes per la Unitat o per la persona delegada del rector per a les Relacions Internacionals, per garantir una acollida i desenvolupament adequats de les trobades institucionals.
  • Gestió de projectes relacionats amb la mobilitat i la internacionalització de l'educació superior des de la presentació de convocatòries fins a la seva execució i justificació, garantint el compliment dels requisits i terminis establerts.
  • Planificació i gestió de les accions de formació del personal de la URV en l'àmbit de la internacionalització.
  • Disseny d'estratègies de difusió i promoció dels projectes, convocatòries i accions internacionalitzadores i elaboració de material informatiu i divulgatiu propi de l'àmbit d'actuació.

Els nostres serveis estan destinats a la comunitat universitària de la URV (estudiants, TDI i PTGAS), a la comunitat universitària d’altres universitats o centres adscrits i als agents que promouen les relacions internacionals entre universitats (entitats públiques i privades i xarxes universitàries principalment). 

Els serveis que us prestem són gratuïts llevat dels tràmits o gestions que sí que comporten el pagament d'una taxa o preu públic determinat. Aquests preus s'especifiquen a la descripció de cada servei específic. 

Accés als serveis que oferim:

DRETS I DEURES DELS USUARIS

Amb caràcter específic, com a persones destinatàries dels serveis expressats en la carta de serveis, tenen els drets següents:

  1. Rebre un tracte que sigui conforme als principis ètics i la legislació vigent.
  2. Ser informats sobre els serveis als quals poden accedir i sobre els requisits necessaris per utilitzar-los.
  3. Ser atès de forma correcta i eficient per part del personal del Centre.
  4. Tenir garantit un respecte absolut per la confidencialitat de les dades personals en compliment de la Llei orgànica de protecció dedades i garantia dels drets digitals.
  5. Suggerir millores i exposar queixes.
  6. Rebre una resposta clara i raonada a les seves peticions, reclamacions o suggeriments.
  7. Rebre la informació general i específica en els procediments que es tramitin des d'aquesta unitat de manera presencial, telefònica o telemàtica.

Així mateix, com a usuaris teniu els següents deures:

  1. Mantenir en tot moment un comportament adequat i respectuós amb la resta d'usuaris i amb el personal del Centre. 
  2. Aportar la informació requerida amb temps i forma per a la gestió correcta dels tràmits.
  3. Comunicar les deficiències o millores dels procediments dels serveis oferts mitjançant l'ús del canal de comunicació habilitat per a tal fi.

CONSULTES, QUEIXES I SUGGERIMENTS

VERSIONS DE LA CARTA DE SERVEIS

  • L'òrgan responsable d'aquesta carta de serveis és la cap del Centre Internacional.
  • Versió vigent:  19/06/2025 - Primera edició de la carta