Cercar

Modalitat
Semipresencial
Idioma d'impartició
Castellà (90%) i Anglès (10%). Les classes són en castellà i part dels materials docents, en anglès.
Horari

Durant el primer quadrimestre (octubre – desembre) les classes són virtuals.

En el segon quadrimestre (gener - abril) es fa docència presencial en horari de tarda, de 15 a 20 h.

Consulta l'horari del curs 2023-24.

Data d’inici i final de la docència

De principis d’octubre a finals de juny

Coordinació acadèmica
Dr. Jordi Farré Coma
Centre de la URV
Facultat de Lletres (URV)
Preu
1806€

(preu curs 2023-24)* per a estudiants de la UE, Islàndia, Noruega, Liechtenstein, Suïssa i Andorra* o residents a Espanya).

Resta d'estudiants: 2.913 €.

*Si has obtingut la titulació fora de la UE, en la primera matrícula s'aplicarà la Taxa de trajectòria acadèmica de 218,15 €.

Oficina de l'Estudiant
master(ELIMINAR)@urv.cat

• Masterdec

El màster universitari en Comunicació Estratègica et formarà com a professional de la comunicació estratègica per a empreses, organitzacions i institucions. El seu contingut ofereix una sòlida formació en l'àmbit de la gestió de la comunicació, així com una base per a la recerca acadèmica. A més, les assignatures optatives permeten una incursió en l'àmbit de la comunicació del turisme i del patrimoni o de la comunicació política.

El màster es basa en l'Experiència Masterdec que l'identifica i el distingeix sobre la base de tres conceptes: estratègia, internacionalització i personalització.

• AQU Comunicació Estratègica
  • FLL AQU acreditació institucional