Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc

Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc - 8a edició

Places de nou ingrés
Modalitat
Idioma d'impartició
Castellà (90%) i Anglès (10%)

Les classes s'imparteixen de dilluns a divendres, de 17 a 21 hores.

Coordinació acadèmica
Dr. Enric Castelló
Centre de la URV
Facultat de Lletres (URV)

Oficina d'Atenció al Màster
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

• Masterdec

El Màster està enfocat a formar-te com a professional de la comunicació estratègica per a empreses, organitzacions i institucions. El contingut ofereix una sòlida formació en l'àmbit de la gestió de la comunicació, així com una base per a la recerca acadèmica. Les asignatures optatives permeten una incursió en l'àmbit de la comunicació del turisme i del patrimoni, o de la comunicació política. El Màster es basa en l'Experiència Masterdec que l'identifica i el distingeix sobre la base de tres conceptes: estratègia, internacionalització i personalització.

• AQU Masterdec