Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc

Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc - 8a edició

Places de nou ingrés
Modalitat
Idioma d'impartició
Castellà (90%) i Anglès (10%)

Les classes s'imparteixen de dilluns a divendres, de 17 a 21 hores.

Data d’inici i final de la docència
01/10/2018 - 31/05/2019
Coordinació acadèmica
Dr. Enric Castelló
Centre de la URV
Facultat de Lletres (URV)

Oficina d'Atenció al Màster
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

• Masterdec

El Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc et formarà com a professional de la comunicació estratègica per a empreses, organitzacions i institucions. El seu contingut ofereix una sòlida formació en l'àmbit de la gestió de la comunicació, així com una base per a la recerca acadèmica. A més, les assignatures optatives permeten una incursió en l'àmbit de la comunicació del turisme i del patrimoni o de la comunicació política.

El màster es basa en l'Experiència Masterdec que l'identifica i el distingeix sobre la base de tres conceptes: estratègia, internacionalització i personalització.

• AQU Masterdec

Convocats dos nous ajuts de matrícula de la Càtedra d’Excel·lència en Comunicació URV/Repsol. El termini de sol·licituds finalitza el 3 d’agost.