Avançament al desembre/gener d'una de les convocatòries/ convocatòria única del Treball de Fi de Màster i/o Pràctiques Externes

• CONCEPTE: sol·licitud per la qual els estudiants que es trobin en disposició poden demanar que el Treball de Fi de Màster o l'assignatura de Pràctiques Externes els siguin valorades i qualificades al desembre/gener.

Tràmits de la sol·licitud

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

A la seu del registre auxiliar que correspongui a la secretaria de Centre/Campus on es realitzen els estudis.

Des del dia de la matricula fins el dia 30 de novembre.

Com

Presentant la documentació següent:

Cost

La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost.

Resolució de la sol·licitud

El/La cap de secretaria.

Com a màxim 5 dies hàbils després de finalitzar el termini.

Com

• Es lliurarà la notificació de la resolució corresponent a la persona interessada.

• S'actualitzarà automàticament l'expedient de l'estudiant amb el canvi de convocatòria.

Observacions

Si l'estudiant no supera l'assignatura en aquesta convocatòria (desembre/gener), pot ser avaluat a la segona convocatòria, sempre que l'assignatura no hagi estat exclosa d'acord amb l'article 2 de la Normativa acadèmica de grau i màster: "Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a dues convocatòries d'avaluació. No obstant, hi ha casos en què l'estudiant sols podrà disposar d'una convocatòria d'avaluació:

• Assignatures amb caràcter eminentment pràctic o altres que acordi el centre. Aquesta circumstància s'haurà de donar a conèixer expressament a l'estudiant a través de la guia docent de l'assignatura afectada.

• Assignatures cursades dins d'una estada de mobilitat (estudiants OUT).

• Assignatures del Grau d'Antropologia i Evolució Humana.

• Assignatures del Màster universitari d'Enginyeria Computacional i Matemàtica".

L'estudiant haurà d'especificar a la seva sol·licitud quina de les dues convocatòries de l'assignatura vol avançar.