Accés a Màsters Oficials

• CONCEPTE: procés pel qual els estudiants sol·liciten l'admissió a un màster universitari.

Tràmits per sol·licitar-ho

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

Directament a la web de la URV.

Quan

La preinscripció per part de les persones interessades es durà a terme durant les fases següents:

• Primera fase: de l'1 de març al 15 de maig.

• Segona fase: del 16 de maig al 20 de juliol (aquest període només s'obrirà en el cas que no s'haguessin cobert la totalitat de les places a la primera fase).

• Tercera fase: del 3 al 21 de setembre (aquest període només s'obrirà en el cas que no s'haguessin cobert la totalitat de les places a la primera i segona fase).

• Quarta fase (extraordinària): de l'1 al 5 octubre (aquest període només s'obrirà si hi ha places vacants i els candidats tenen la documentació completa amb els requisits necessaris per matricular-se).

Cal tenir en compte, a més, que l’European Master on Wine Tourism (WINTOUR) i el Màster de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxllierat, Formació Professional i d’Ensenyament d’Idiomes segueixen un calendari propi.

Com

A la web de la URV:

1) emplenant la sol·licitud a la adreça següent.

2) accedint al gestor documental i pujant la documentació requerida abans que finalitzi el període de preinscripció corresponent.

En el cas dels candidats admesos, que han presentat la documentació expedida a l'estranger, abans de poder formalitzar la matrícula hauran de presentar la documentació amb els requisits formals exigits (traducció, legalització i compulsa), a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre.

Cost

La preinscripció requereix el pagament d’una taxa, no reemborsable, que és impresincible abonar en el moment de realitzar la preinscripció en línia. Aquest pagament es fa amb targeta de dèbit o de crèdit. La preinscripció només és vàlida quan s’ha pagat aquesta taxa.

Resolució de la sol·licitud

La Comissió Acadèmica/Coordinació del màster.

Quan

La resolució es farà pública:

• Primera fase: Quan ho determini la Coordinació, com a màxim 15 dies després de la validació tècnica.
    Mínimament:

• Lligades a la resolució de beques i ajuts.

• Abans de l’inici del període de matrícula.

• Segona fase: Quan ho determini la Coordinació, com a màxim 30/07/18. Si la persona admesa s’ha de matricular al juliol, la data límit és el 24/07/2018.

• Tercera fase: Quan ho determini la Coordinació, com a màxim 30/09/18.

Com

• Actualitzant dins del sistema informàtic el resultat de l'admissió/exclusió acadèmica.

• En el cas de Màsters interuniversitaris, la notificació de l'admissió es rebrà de la Universitat coordinadora.

Observacions

• Els estudiants amb titulació estrangera, (en el cas de títols no homologats), en concepte d'estudi de la documentació presentada per a l'accés al Màster, hauran d'abonar el preu d'Estudi de la Trajectòria Acadèmica, establerta pel Decret de preus públics, i s’incorporarà automàticament a la matrícula, segons la via d’accés d'ofici el rebut corresponent. L'impagament d'aquest import deixa sense efectes la matrícula.