Accés a Màsters Oficials

• CONCEPTE: procés pel qual els estudiants sol·liciten l'admissió a un màster universitari.

Tràmits per sol·licitar-ho

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

Directament a la web de la URV.

Quan

La preinscripció per part de les persones interessades es durà a terme durant les fases següents:

• Primera fase: de l'1 de març al 19 de juny (Màsters ja implantats i de nova implantació)

• Segona fase: del 1 al 17 de setembre (aquest període només s'obrirà si hi ha places vacants)

• Tercera fase (extraordinària): 8 i 9 d'octubre (aquest període només s'obrirà si hi ha places vacants i pels candidats que tinguin la documentació completa).

Com

A la web de la URV:

1) emplenant la sol·licitud a la següent adreça:

2) presentant la documentació requerida abans que finalitzi el període de preinscripció corresponent.

En el cas dels candidats admesos, que han presentat la documentació expedida a l'estranger, abans de poder formalitzar la matrícula hauran de presentar la documentació ajustada als requisits establerts a l'Escola de Postgrau i Doctorat.

Resolució de la sol·licitud

La Comissió constituïda pel centre com a òrgan de selecció.

Quan

La resolució es farà pública:

• Primera fase:
    · Màsters amb admissió parcial
      - 2a setmana de maig (11-15)
      - finals de juny (del 22 al 30)
    · Màsters amb admissió única
      - del 22 al 30 de juny

• Segona fase: del 28 al 30 de setembre.

• Tercera fase: el dia 13 d'octubre.

Com

• Actualitzant dins del sistema informàtic el resultat de l'assignació de places.

• Els candidats podeu consultar a la pàgina web de la URV el resultat de l'assignació de places.

• En el cas de Màsters interuniversitaris, la notificació de l'admissió es rebrà de la Universitat coordinadora.

Observacions

• Els estudiants amb titulació estrangera, (en el cas de títols no homologats), en concepte d'estudi de la documentació presentada per a l'accés al Màster, hauran d'abonar el preu d'Estudi de la Trajectòria Acadèmica, establerta pel Decret de preus públics, i se'n generarà d'ofici el rebut corresponent. L'impagament d'aquest import deixa sense efectes la matrícula.