Màster en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc - 7a edició

El MASTERDEC, Màster en comunicació estratègica en la societat del risc, és un màster universitari oficial impulsat pel Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Compta amb el suport de la Càtedra Repsol-URV d'Excel·lència en Comunicació i d'ASTERISC, grup consolidat d'investigació en comunicació.

La particularitat del Màster està sustentada sobre els conceptes d'estratègia, interculturalitat i experiència MASTERDEC.

Està enfocat a la gestió estratègica de la comunicació en les organitzacions, institucions i empreses. El seu objectiu bàsic és formar persones responsables i competents per l'exercici professional i per a la investigació acadèmica, proporcionant els coneixements adequats en els conceptes, habilitats i valors fonamentals de la comunicació estratègica en entorns complexos. Ofereix un coneixement dels aspectes claus de la comunicació estratègica, capacitant als alumnes per al seu anàlisis, evaluació, diagnòstic, planificació i implementació.

A partir del curs 2016-17 el MASTERDEC ha reforçat les seves especialitats en Comunicació Política, Institucional i Corporativa, i Comunicació de Patrimoni, Territori i Turisme.

Sortides Professionals

El títol capacita per l'exercici de perfils professionals relacionants amb la comunicació estratègica en un sentit ampli:

• Director/Responsable/Cap de Comunicació en empreses, institucions i organitzacions
  • Responsables de Gabinets de comunicació, premsa o relacions públiques
  • Responsables de Comunicació de Crisi
  • Responsables senior de comptes d'agències de comunicació, relacions públiques o imatge corporativa
  • Assessors de comunicació política i corporativa
  • Analistes de comunicació corporativa, política i institucional
  • Investigadors en centres universitaris en temes de comunicació en un sentit ampli.

Màster en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc
Durada 60 ECTS - 1 any
Orientació Recerca i professionalitzador
Modalitat  Presencial