Gabinet de Comunicació i Relacions Externes

El Gabinet de Comunicació i Relacions Externes té per objectiu socialitzar la informació que genera la comunitat universitària, tant entre els seus membres, comunicació interna, com cap a l'exterior, a la societat en general.

Per aconseguir aquests objectius elabora butlletins interns, el diari digital, la revista institucional, el recull de premsa i fa de lligam amb els mitjans de comunicació amb la redacció de notes de premsa, facilitant l'accés a experts i promovent diverses iniciatives com els suplements especialitzats en donar a conèixer les activitats de la Universitat.

Entre moltes altres accions, des d'aquest gabinet s'impulsen plans de comunicació, es gestiona l'arxiu fotogràfic, es coordina el manteniment de la web i es treballa en l'elaboració de vídeos institucionals i pels centres.

• Gabinet de Comunicació i Relacions Externes
  • Edifici del Rectorat