• CONCEPTE: procés a través del qual l’estudiant sol·licita ser avaluat i que consti la qualificació en acta al mes de desembre/gener de l’assignatura de Treball de Fi de Grau i Pràctiques Externes.

Tràmits de la sol·licitud

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

A la seu del registre auxiliar que correspongui a la Secretaria de Centre/Campus on es realitzen els estudis.

Període: des del dia de la matrícula fins al 30 de novembre.

Com

Presentant la documentació següent:

Cost

La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost.

Resolució de la sol·licitud

El o la cap de secretaria.

Com a màxim 5 dies hàbils després de finalitzar el termini.

Com

• Es lliura la notificació de la resolució corresponent a la persona interessada.

• S'actualitza automàticament l'expedient de l'estudiant amb el canvi de convocatòria a l’acta.

Observacions

Si l’estudiant no supera l’assignatura en aquesta convocatòria (desembre/gener), pot ser avaluat a la segona convocatòria, sempre que l’assignatura no hagi estat exclosa d’acord amb l’article 2 de la Normativa acadèmica de grau i màster: "Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a dues convocatòries d'avaluació. No obstant, hi ha casos en què l'estudiant sols podrà disposar d'una convocatòria d'avaluació:

• Assignatures amb caràcter eminentment pràctic o altres que acordi el centre. Aquesta circumstància s'haurà de donar a conèixer expressament a l'estudiant a través de la guia docent de l'assignatura afectada.

• Assignatures cursades dins d'una estada de mobilitat (estudiants OUT).

• Assignatures del grau d'Antropologia i Evolució Humana.

• Assignatures del Màster universitari d'Enginyeria Computacional i Matemàtica".

L'estudiant haurà d'especificar a la seva sol·licitud quina de les dues convocatòries de l'assignatura vol avançar.