Programa d'estades de pràctiques a la URV

Avís important: és imprescindible fer els passos 1 i 2 de registre a les dues plataformes perquè la sol·licitud tingui validesa

Organitza

Patrocina

Acord amb la Diputació de Tarragona que ampara tres estades de pràctiques en el CRAI del Campus Terres de l'Ebre, Campus Vila-seca i Seu Baix Penedès.

Característiques principals

Al document de les bases es pot consultar la informació completa sobre el programa, però a continuació es relacionen algunes de les característiques principals:

• El Programa d'estades de pràctiques a la URV està adreçat a estudiants matriculats a la URV en el curs 2023-2024 i es poden realitzar en estructures, centres i departaments de la URV. Consulta les bases i convocatòries actives als enllaços següents. Al final de les bases trobaràs el llistat de les places convocades.
  • Son pràctiques extracurriculars amb una durada màxima de 10 mesos.
  • L’estudiant ha cursar estudis a l'ensenyament al qual s'adreça el perfil i projecte formatiu de pràctiques.
  • L’estudiant no ha d’estar realitzant una altra activitat formativa remunerada dins de la URV.
  • Les adjudicacions es realitzaran en base a criteris de nota mitjana de l’expedient i l’adequació del currículum vitae.

Ajut econòmic a l'estudi

Hi ha dos modalitats d’estades segons la dedicació setmanal:

• Estades de 10 hores setmanals: 250 €/mes/bruts.
  • Estades de 15 hores setmanals: 375 €/mes/bruts.

Dels imports anteriors es deduirà cada mes la retenció d’IRPF (2%) i la cotització a la Seguretat Social subjecta a la regulació que li sigui aplicable.

Document d’acord d’assignació

Un cop assignat l'estudiant de la URV en pràctiques, el degà/na o director/a del centre i el cap del centre, estructura o servei de la URV signaran l'ACORD D'ASSIGNACIÓ de l'estudiant. Aquest document conté les dades de l'estada en pràctiques, el projecte formatiu i l'acceptació de compromisos de l'estudiant. Aquest document s’ha de gestionar i signar abans de l’inici de l’estada en pràctiques.